וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גד"ס

27.5.2001 / 12:41

שי גולדן על גדי סוקניק, שהגיע הכי רחוק שאפשר רק עם העניין הדביק הזה של להיות נחמד

כולם, אבל כולם, אבל ממש כולם, קרועים על הנחמדות של גדי סוקניק. לא תמצא, גם אם תוציא משלחת חילוץ, מישהו שיגיד לך על סוקניק שהוא נראה כמו חרא של בנאדם. וזה מפני ש, זאת אומרת, עד כמה שאני מתרשם, גדי סוקניק יודע לשחק אותה. וזה לא קל. לשחק אותה נחמד. וזה לא קל להיות גדי סוקניק. וזה לא קל להבין איך אחד כמו גדי סוקניק הגיע הכי רחוק שאפשר, רק עם העניין הדביק הזה של להיות נחמד.

זוכרים איך הוא התחיל בערוץ הראשון בתור אורי לוי עם שארם של אופה צרפתי? לא היה לו שפם והשטני/חום שלו בשיער התרמז לג'ינג'י, אז אנשים אמרו, שיצליח לו לג'ינג'י. הג'ינג'י האחרון שאמרו עליו "שיצליח לו, למה לא?" מפרסם היום חומוס. כסף גדול. ופתאום נפל העניין עם הערוץ השני וגדי נהיה פרשן. מדיני. כשהוא עלה לשידור אף אחד לא היה ממש בעניין של להחכים או להעמיק ממנו, אבל היו כמה תלמידות בסמינר לוינסקי שאמרו שהוא מה זה נחמד, וככה המסך נשאר דולק גם בקטעים שלו, שהיו פחות חשובים. הוא עבד בצמד עם עמנואל רוזן. וכולם ידעו שעמנואל גדול עליו בשתי מידות, גם בגלל שהוא נשמע נורא חכם וגם בגלל שאיזה מבקר מרושע כתב שגדי סוקניק הוא "רפי רשף לעניים מרודים". וכל מי שקרא את זה נורא נעלב בשבילו. למה לפגוע באדם כל כך נחמד? מי יעשה דבר כזה?

נהיו עניינים עם הסכם אוסלו ועם רצח רבין ועם עליית ביבי לשלטון וגדי, בדיוק כשהעסק התחיל ממש לרתוח, ודיבורים רציניים באמת התחילו להתעופף באוויר, קיבל איזה קידום נחמד ועבר להגיש אקטואליה לייט. על המשבצת של רפי רשף. עוד נחמד ששיחק אותה בחיים. וכולם היו נורא מבסוטים משום שגדי ניהל את השידור בצורה נחמדה מאוד. הוא דילג בין הפתיח על התפוצצות המפעל הפטרוכימי בחולון לבין הפלירטוט עם אלופת הארץ בהכנת עוגת גבינה עם פירורים באותה נונשלנטיות. וכולם אמרו על גדי שהוא ממש יודע לשחק אותה, כמו מאיזה שיר של דפנה ארמוני, רק בלי הקטע של האכבר גבר.

וגדי נהיה ממש מזוהה עם ערוץ 2, שזה הערוץ של המדינה, ממנחם הורביץ בצפון עד למסעודה משדרות במרכז של הדרום, ואפילו ברהט אנשים עישנו נרגילות בנחמדות כשהוא עלה לשידור ואמרו שגדי הוא אמנם אשכנזי, אבל בטח לא אשכנזי מניאק, וסבבה שהצליח לו משום שנחמד לראות גם עיתונות אחרת. וכולם היו נורא שמחים. וגם גדי, שסיפר על איך הוא היה בשייטת וחבל על הזמן איך הוא נראה בחליפת צלילה ואפילו עינב גלילי ולאה עוז (ז"ל) הסכימו שיש עליו. בקטע של הנחמדות. וזהו. זה קיצור תולדות גדי.

רק שכאן הסיפור הזה היה צריך להסתיים, בעוד קול נפיחת השתוממות דקה על נפלאות הגורל והבחירות שעורכים ואלוהימים עושים. אבל פתאום נפל עלינו הדבר הזה של גדי מאיים בפרישה מערוץ 2 לטובת העמדה של ברברה וולטרס, או משהו. ומיד שלום קיטל תפס רגליים קרות והחליט לתת לו את המושב ליד מיקי, משום שאם לא יעקב והשארם הסמכותי שלו, ואם ממילא הכל חרא, גם החדשות, גם החומוס, גם המכרז על הערוץ השלישי, אז לפחות שיהיה מישהו נחמד לספר את זה לעם ישראל. ובקטע הזה צודקים בערוץ 2. יהיה מאוד נחמד בלילות מטורפים של מלחמה להביט בתלתל השובב של גדי קורץ אלינו בנחמדות מהמסך. רק כדי להכניס דברים לפרופורציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully