וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה של אמא

2.2.2005 / 10:39

דגנית צימרמן מהרהרת בניסיונה של ילנה גרישקוב, אמה של סשה, לזנק בעצמה אל אור הזרקורים של כוכב נולד

דפי ההיסטוריה הגיא פינסית גדושים תיעודים מפורטים עד כדי מבוכה של יחסי אמהות ובנותיהן, על כל המורכבות שלהם. יהיו אלו טובה'לה ונעמה חסין עם הספק התנצחויות לא מבוטל און-דה-רקורד, או ויקי ועדן כנפו שהקימו בגופן מקדש גרוטסקי לחוסר מודעות עצמית תורשתית. אכן, יש להניח שתאוות פרסום ו/או אינטליגנציה עוברות בגנים, שאחרת איך היינו מתבשמים כל פעם מחדש מניחוח הכביסה המלוכלכת שמושך אותנו באפינו אל המסך. מיותר לציין שמרגע שנפרסה מולנו הסאגה ההמשך הוא כבר ממש כמו לצפות בתאונה, ואנחנו לא יכולים להסיר עינינו מהמתרחש.

המקרה הקשה הבא של ניתוח מיתרי קול פתוח אל מול המצלמות, צפוי להיות לא אחר מסיפורן של בנות משפחת גרישקוב. ילנה גרישקוב, היא אמא של סשה, הגישה מועמדותה לעונה החדשה של "כוכב נולד" ואף נענתה בחיוב, כשהיא מסווגת למסלול המתמודדים בני ה-40 פלוס. לא ממש ברור אם מבינה גרישקוב האם במה עוסקת התכנית בדיוק (ביצור כוכבים, לא ביצור אמנים), ואם היא מבינה, למרות ההיכרות הבעייתית שהייתה לביתה סשה עם אור הזרקורים, שהיא עצמה הולכת לעבר אותו אור ללא פחד, ועוד עם עשרים שנה עודפות לגופה.

מועדון קרב

ובכן, בפינה הימנית של הזירה עומדת סשה, הבטחה לא ממומשת שהשאירה שלל מעריצים עם ביצים דואבות כשלא זכתה אפילו להתמודד כחלק מהשילוש הקדוש של ניצנים בעונתה השנייה של "כוכב נולד 2". בפינה השמאלית ניצבת לא אחרת מאמא גרישקוב, ילנה, שעוד לא הוכיחה את עצמה בזירה, אך כבר כשעברה את האודישן ל"כוכב נולד 3" נשמעו מפיה הצהרות כמו "היא (סשה) בטח תגיע לדרגה שלי בעוד 20 שנה". גט רדי טו ראמבל.

לפחות כמו שזה נשמע כרגע, כולנו נצא מורווחים מהסיפור הזה. סשה תרוויח עוד כמה אזכורים תקשורתיים שישמרו את מעמדה כמיני- סלב עד שיוכח אחרת, בהפקה של "כוכב נולד" ירוויחו באזז תקשורתי עוד לפני שהפרומו היכה במאוורר. אבא גרישקוב, אלכסיי, יצא גבר עם שתי זמרות בבית ותפקיד משנה עם פאסון (הוא כבר סיפק את המשפט המרומז "אני מאוד מופתע, בעסק הזה צריך לא רק לדעת לשיר"). ואילו אנחנו נקבל את הכבוד להיות צופים בעוד פרק במשחק החיים.

היחידה שלא ממש ברור מה יצא לה מכל הסיפור, היא המתמודדת הטרייה ילנה. מבט חטוף בכתבת המקומונים שהתפרסמה השבוע, "איפה הם היום", העוקבת אחרי המתמודדים המאוידים מזיכרון של התכנית (כותרת המשנה הייתה: זוכרים את רביזדה?) מעלה את השאלה, מה לכל הרוחות והסולואים את חושבת שאת עושה? לסשה יש אולי עוד סיכוי להינצל מטפריה המחודדים של השכחה הקולקטיבית, ויש לה בטח עוד כמה וכמה שנים לעשות זאת בזכות תדמית בובת הפורצלן שהוצמדה לה. נינט למשל, מכרה את עצמה כנערת פרברים אותנטית, גבסו הלך חזק על הכיפה, סקעת על תדמית הנער. ואת מה?
הרי את אשה בשלה, בת 43, תכף עוברת בסמן החצי של החיים. למה לך להעמיס על גבך גם לוויה מטאפורית, בבית הקברות של הסלבס הנשכחים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully