וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטוריצה הפסיק הופעה כי אסרו לרקוד

6.2.2005 / 12:20

סדרנים בהופעתו של הבמאי הבוסני לא נתנו לצופים לצאת במחול, והלהקה התעצבנה. אחרי 20 דקות של מחאה רועמת, ההופעה נמשכה, כשהקהל רוקד בשיגעון

אמיר קוסטוריצה, שהופיע אתמול בהיכל התרבות בתל אביב, הפסיק את הופעתו לעשרים דקות, בגלל שהמאבטחים אסרו על הקהל לרקוד. הבמאי הבוסני המוערך, הנמצא בארץ עם להקתו "נו סמוקינג באנד", הגיע לא"י במסגרת סיבוב ההופעות "החיים הם נס". אלפי האנשים שהגיעו לשמוע אותו אתמול, פשוט לא יכלו להפסיק להתנועע בקצב, כאילו השד נכנס בהם. מאבטחי האירוע הבחינו כי ציבור הצופים עושה את המעשה האסור, ופורץ במחול. הסדרנים החליטו לנקוט באמצעים, ופעם אחר פעם ניסו להושיב את הצופים הסוררים בכיסאותיהם, אך ללא הועיל, הם רקדו כמשוגעים.

קוסטוריצה וזמריו שמו לכך לב, והעניין לא מצא חן בעיניהם כלל. לאחר שפנייה של חבר להקה לאחד השומרים לא נענתה, ירד קוסטוריצה אל העם ובאקט מחאה חתרני הפסיק את הופעתו, תוך איומים כי לא יחזור אם לא יתירו לצופים לרקוד. הבמאי אף חמד לצון ותלה את הגיטרה על אחד הסדרנים החננים. אחרי 20 דקות בא לציון גואל והלהקה חזרה להופיע – לצלילי רקיעות הרגלים של הצופים שרקדו בפראות.

במעריב פורסם כי קוסטוריצה אמר: "היה ברור לי דבר אחד: האנשים שהגיעו למופע שלי ירקדו, ואם לא – אני עוזב. כשראיתי מאבטח הודף אישה, הבנתי שאני לא ממשיך". בתגובה אמר מנכ"ל היכל התרבות אהרון סופר: "האירוע אכן הופסק לכמה דקות, אחרי שמפיקי האירוע שינו את התוכנית המקורית ואיפשרו לאנשים לרקוד בצורה מסודרת. כל הטענות על שימוש בכוח של המאבטחים לא נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully