וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 13 כתבה רב מכר היסטרי

6.2.2005 / 15:34

אמה מארי היא זאטוטה שרק עכשיו החלה את גיל ההתבגרות, וכבר הביאה אותה בשובר קופות. ספרה הראשון, המספר על ילד שנשאב למשחק מחשב עם דרקונים, הפך לממש פופולרי

ילדונת בת ה-13 הפכה לסנסציה בעולם הספרות, כשספרה הראשון מכר יותר מ-50,000 עותקים תוך שישה שבועות, וכבר הוזמנה מהדורה שנייה. "מאלפי הדרקונים" ("Dragon Tamers") מאת אמה מארי אורקוהארט הסקוטית, עוסק בבן תשחורת שנסחף לתוך משחק של 'מציאות מדומה', בו יש גם דרקונים.

מפיצי הספר אמרו כי אנשים מטלפנים אליהם, ומבקשים לרכוש 10 ספרים ביחד, חתומים בידי הסופרת. אמה מארי אמרה כי "זה ספר קריאה מצוין לדור המחשב. הדמויות נכנסות לעולם וחוות אותו על אמת". "הייתי אומר שהיא גאונה" דרש צ'רלס פולקנר, מראשי ההוצאה לאור 'אלטבי', "לעולם לא היית מנחש שספר נכתב בידי ילדה בת 13. היא יכולה לקחת סיטואציה, ולגרום לה לקרום עור וגידים. אפילו מבוגרים מצאו את הספר מעניין. קשה להניח אותו מהיידים".

אמה מארי כתבה סיפורים קצרים מאז הייתה בת 10, ואת הספר כתבה במשך שנה. היא מספרת כי היא מתכננת להמשיך בקריירה של סופרת. עד כה שאבה השראה מג'יי.קיי רולינג וטרי פראצ'ט. כיום היא שרויה בעיצומה של סערת כתיבה של ספר ההמשך ל"מאלפי הדרקונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully