וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלווה ברטי עושה קאמבק על חשבון המדינה

8.2.2005 / 10:36

אולי אתם כבר לא ממש זוכרים, אבל במשרד החוץ לא שוכחים את אשתו של אלון אלרואי, יועצו הפוליטי וסחבק של סילבן שלום. בימים אלו היא מופיעה בארצות הברית מטעם המשרד. תנו כפיים

שלווה ברטי, זמרת עבר בינונית, הסתדרה על סיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית, מטעם משרד החוץ. שלווה, הנשואה ליועצו הפוליטי וחברו הטוב של שר החוץ, אלון אלרואי, נבחרה לייצג את א"י בנכר, ולהופיע מול קהלים יהודים וגויים כאחד. ייתכן כי יש פה משהו מסריח.

במעריב פורסם היום כי את הטיול פלוס הופעות ארגנה הקונסוליה הישראלית באטלנטה, שם זכתה לסלסל לצידה של זמרת גוספל. חוויה רוחנית של פעם בחיים. לפי דיווחי גורמים בכירים, ביניהם קונסול ישראל באטלנטה, שמואל בן שמואל, הזמרת הצנענית סחפה את הקהל. "מדובר בזמרת ברמה גבוה, בעלת קול נדיר, שיכולה לשמש כשגרירת תרבות קלאסית של ישראל לקהלים מגוונים", פירש בן שמואל. במשרד החוץ טענו כי ברטי שובה את לב הקהל האמריקני, לדבריהם, היא עושה זאת בעזרת סלסולים תימניים. שווה לנסות.

עוד ציינו ברגים במשרד החוץ, כי ברטי היא זו שפנתה אליהם בבקשה להסדיר את ביקורה, וכן שבעלויות ההופעות נשאו הקהילות מולן הופיעה ברטי. אחת הסיבות ששלווה התאימה לתפקיד היא העלות של הופעותיה, המוגדרת 'סבירה', ומתאימה לתקציבי משרד החוץ.

בתגובה אמר אלרואי, הבעל, החבר והפוליטקאי, כי שלווה מופיעה בפני יהודי ארצות הברית זה 15 שנה, וכי המסע האחרון תוכנן לפני יותר מחצי שנה, קודם לכניסתו בתפקיד. "בכל מקרה אני לא פניתי לאף אחד ולא ביקשתי שישלחו אותה. העובדה שאני חבר של שר החוץ וממלא תפקיד ציבורי לא צריכה לגרום לה לא לנסוע" הסביר אלרואי, והמשיך, "התפקד שלי לא צריך לפעול לטובתה של רעייתי אבל גם בוודאי שלא לרעתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully