וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגוש את ההורים: סופר נני

13.2.2005 / 10:00

הדר טורוביץ' שואלת מי בכלל רוצה להביא ילדים לעולם אחרי צפייה ב"סופר נני", מופע האימים של גורי האדם

בסדרת האנימציה הכאילו חתרנית "איש משפחה", מתפקד סטואי התינוק כד"ר איוול של יחסי הורים וילדים. הוא רוצה להשתלט על העולם ולחסל את אמו, מיותר לציין שהוא לא מצליח. מי שכן מצליח, במשימה הראשונה לפחות, הוא צ'רלי בן השנתיים, צעיר בני משפחת וודס - משפחה בריטית שהחליטה להשתתף בתוכנית הדוקו-ריאליטי "סופר נני". התוכנית, החל מסוף השבוע האחרון ביס וויקאנד, היא נצר למסורת ארוכת שנים בטלוויזיה הבריטית של תוכניות "וואלה, שדרג את עצמך" (אזהרה! תוכן שיווקי - העורך). אחרי שעיצבו לכם את הבית, סידרו לכם את הבלגאן, לימדו אתכם לבשל ארוחת גורמה בעשרים דקות ולהתאים חצאית לירכיים עבות, לקחה על עצמה הטלוויזיה הבריטית לשפץ את ילדכם ואת כישורי ההורות שלכם.

במרכז "סופר נני" נמצאת ג'ו פרוסט בתפקיד מרי פופינס כבדת משקל, היינו, האומנת הקשוחה, המנוסה והמוצלחת. עם לוק של דלת רב בריח, מגיחה פרוסט אל תוך חייהם של משפחות אומללות שמוחזקות בנות ערובה בידי צעיריהן. רוצה לומר, ילדים שאיבדו כל רסן ועושים בכל כבשלהם. התוצאה רעשנית ומייגעת - לא עברו עשר דקות עד שהושטתי יד אל קופסת משככי כאב ראש הקרובה ושלשלתי אל גרוני כמות נכבדת של קפסולות ג'ל. התוכנית מספקת אלמנט קאלטי ותשובה לשאלה מה באמת אירע לתינוקה של רוזמרי - הוא התבגר להיות עולל בריטי חצוף, וצווחני שמחזיק את הוריו חזק חזק בביצים.

ילדים מגיהינום הורים מנוגה

הקלישאה לפיה הורים דופקים את ילדיהם, לא משנה באיזו גישה חינוכית יינקטו, מוכיחה את עצמה בפרק הראשון, שמציג את אמא לוסי ואבא סטיב מתמסרים לפסיכופט הקטן שעושה בבית כבשלו. כך למשל כובו הטלוויזיה והאורות על פי הודעתו של צ'רלי, ובני המשפחה מוצאים עצמם ישובים בסלון בדממה קודרת. צ'רלי אמר להרים ידיים על הראש, נעשה ונשמע. נני ג'ו מגיעה אל עולמם של בני הבית ופוצחת בהשלטת סדר יום חדש, שנראה, נשמע ומרגיש כמו טירונות. כולל מסדר פאקים.

בתום שבוע של תיזוזים במהלכם מסבירה נני ג'ו לבני הבית איך להילחם במפגע הקרוי בנם, נאלצת משפחת וודס לנסות לבד. ברור שהם נכשלים. ברור שברור. או אז חוזרת נני ג'ו, מתקנת את הטעויות, נוזפת בהורים, נוזפת בילד ונוזפת בכל מה שחי. הסוף, כצפוי, חינוכי ומתגמל, ממש קשר משפחתי, לא כולל אחי יותם. מי מכם שמבקש לאמץ לעצמו כללים חשובים ראוי לו שיזכור את המוטיב חוזר: רדו לגובה שלו ודברו בקול סמכותי. אבל מי בכלל רוצה להביא ילדים אחרי צפייה מופע האימים של גורי האדם האלה.

למרות התענוג המציצני והמשיכה אל הביזאר, ואלוהים יודע ש"סופר נני" מספקת את הסחורה עם ילדים מגיהינום והורים מנוגה, התוכנית מתישה, ברמות שרק הורים למפלצות קטנות מכירים. התוכנית ארוכה מידי (45 דקות של יללות, צרחות ואומללות כללית) והתוצר הדציבלי שלה הוא עילה לתביעה אזרחית. "סופר נני" היא תוכנית להיטית בבריטניה שאספה לעצמה קהל מעריצים נאמן. אולי שקט להם לבריטים בחייהם המנומסים, לנו בפלסטינה יש די מכל אלה.

  • עוד באותו נושא:
  • סופר נני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully