וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים סותרים: מהרטה או איתן?

16.2.2005 / 10:44

ארצות הברית כמרקחה. שמועות שונות עולות מהעיר הסואנת, שם עושים השגרירונים את ימיהם: במשרד הסברה רוצים את מהרטה, אבל איתן סוחף את הניו יורקים. היכן מינה צמח כשצריך משענת

ערפל כבד על העיר ניו יורק, הגורם לבוקה ומבולקה בכל הנוגע למעשיהם של שלושת המועמדים לשגרירות וסיכוייהם בגמר. נדמה שתושבי התפוח הגדול כולו התגייסו למען המטרה הנעלה, וכולם עוסקים רק בכך. אך המעטה העבה המכסה את העיר גורם ככל הנראה לדיווחים הסותרים.

במעריב פורסם היום כי 27 (לא פחות!) מאזרחי העיר התאספו במשרדיו של יועץ הבחירות האמריקאי המדופלם, פרנק לונץ. אלו נבחרו לצפות בספקטקל נאומים של מהרטה, איתן וצביקה, והוטלה עליהם המשימה הנכבדה לבחור את המוצלח מכולם. מובן שהיה זה קשה מאוד, במיוחד מאחר שצביקה חילק אבנים קטנות מירושלים, ייתכן כסגולה נגד הצטננות. אך לבסוף, ניצח מר שוורץ, שזכה לתשואות מהקהל. עם זאת, מדווחים גם כי שוורץ הפסיד במטלות אחרות.

בידיעות אחרונות דווח דווקא כי משרד ההסברה בניו יורק, "ישראל בלב", אשר בו מיועדים הצירים להתברג, דווקא מעוניין בגברת מהרטה ברוך. היותה של מהרטה עולה מאתיופיה מקנה לה סיפור חיים מיוחד ושונה, ששבה את לב הגורמים במשרד, אשר התרשמו ממנה במהלך פעולות השגרירים הצעירים בעיר הגדולה. עם זאת, אמרו תפקידנים ישראלים לעיתון כי "הזוכה ייבחר ביום ראשון על ידי הוועדה המורכבת מיעקב פרי, נחמן שי ורינה מצליח, שתבחר באופן עצמאי וללא כל התחשבות בנטיות ליבם של גורמים אלה ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully