וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איצ'יקידנה, דנה וכריסטינה

17.2.2005 / 14:53

סטודנטים צעירים בחצי היבשת לקחו את ולנטיינ'ז דיי קשה: הם מתאספים תחת תמונות של כוכבניות ונושאים תפילה בתקווה שימצאו בת זוג

חג האהבה הפך לאירוע בן חודש ימים הנערך בכל רחבי אסיה, מבנגלדש עד יפן, אך בהודו צעירים רבים לקחו אותו צעד אחד רחוק מדי. צעירים הודים מתפללים לפוסטרים של כריסטינה אגילרה ושל כוכבות קולנוע בוליוודיות, בחגיגות ולנטיינ'ז דיי בגרסה ההודית. הם שרים זמירות כשהם כורעים תחת התמונות של אלילות המין, בתקווה למצוא בת זוג. ריטואל זה הוא רק חלק אחד חגיגות אקסטרווגנטיות ברחבי הודו, הכוללות מכתבי אהבה בגודל כרזות קולנוע, כריות בצורת לב בגודלו של ילד בן חמש, ועוד מיני שטויות סכריניות.

הטקס לאגילרה נערך בקולג' הודי. הגברים בקמפוס, אלו שמחוסרי חברות, מנהיגים את התפילה, כשסטודנט לבוש כנזיר הודי מדליק קטורת. הסטודנטים מתפללים לעץ הבתולה, הנקרא "דאמדאמי מאי", אשר ממוקם בין האודיטוריום לספרייה. שמו ניתן לו, כך רוחשות השמועות, הודות לכוכבת סבונייה הודית, אישה סקסית ושובבה, ואולי על שם אלת התשוקה. בכל שנה בוחרים הגברים נקבה-סלב יפה, אך שנויה במחלוקת מבחינת אלוהותה. השנה אלו הן אגילרה ומאדהובאלא, כוכבת קולנוע יפה שמתה ב-69'. בשנה שעברה הייתה זו ג'נט ג'קסון, אשר נבחרה זמן קצר לאחר תקרית הפיטמה בסופרבול. העץ קושט אז בקונדומים מנופחים. עם זאת, נראה כי הטקס אינו אפקטיבי, ולא כדאי לנסותו בבית, ובטח שלא לבד: "זה לא עובד" אמר אחד מהמתפללים. "אני עושה את זה כל שנה, וזה פשוט לא עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully