וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורדר הם האלוהים של פרסי NME

20.2.2005 / 9:48

הלהקה זכתה בפרס הנחשק "גאונים דמויי אל", בטקס הפרסים שנערך בסופ"ש. הליברטינז הם להקת השנה, פרנץ פרדיננד גם לקחו כמה פרסים הביתה

בטקס פרסי ה-NME, שהתקיים בהצלחה בסוף השבוע, זכו ניו אורדר בפרס המעולה "גאונים דמויי אל" (סוג של הוקרה על מפעל חיים). ניו אורדר עלו לבמה בסוף הטקס ונתנו ביצוע מרגש ובלתי נשכח של "בלו מאנדיי", כשהם משלבים בחוכמה סימפול של "קאנט גט יו אאוט אוף מיי הד" של קיילי מינו.

אחריהם ברשימת הכבוד, פרנץ פרדיננד, שזכו כצפוי באלבום השנה ושיר השנה, על שיר הקטטות "קח אותי החוצה". הליברטינז קיבלו את "להקת השנה", ומיוז את "הופעת השנה". הקליפ הנבחר הוא "אידיוט אמריקאי" של גרין דיי, וגרהאם קוקסון הוא אמן הסולו הכי טוב.

עוד הוכרזו גם תוצאות המשאל ההיתולי של NME, ובו זכתה בריטני ספירס כמתלבשת הכי גרועה. המתלבש הכי מעולה, וגם הכי סקסואלי הוא ברנדון פלאוורז מהקילרז, שגם זכו בלהקה האינטרנציונלית הכי טובה. הכי סקסית היא גוון סטפאני, מה שמעלה שאלות בקרב פלח השוק שהצביע לסקר, האם הם לא היו במקרה חד-מיניים. הלהקה הכי גרועה, המחזיקה גם באלבום הכי מחורבן הם באסטד. פושע השנה, שאינו מתחום המוזיקה, הוא ג'ורג' בוש. אתר השנה, לדברי מצביעי NME, הוא NME.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully