וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולנו אור איתן

21.2.2005 / 9:59

רועי זייבל מהרהר על איתן הבלתי נסבל, על אבא של מהרטה ועל מקבצי פרסומות שלא נגמרים לעולם

כשישבו שלושת המשובטים בנמל התעופה בן גוריון זה הכה בי – השניים שהולכים הביתה לא חוזרים כמו שבאו. הם מדברים אותם דברים, זזים אותו דבר, מתוזמנים אותו דבר ועולים על העצבים אותו דבר. את איתן בניו יורק זה ישרת בתפקידו, אך מהרטה וצביקה חוזרים לחבריהם ומשפחותיהם עם רטוריקה אוטומטית ורהיטות זחוחה. אכן, המפסידים ב"שגריר" יזדקקו למספר חודשים עד שמישהו יסכים לדבר איתם.

כבר מהפרומואים של "קחי אותי שרון" סומן שוורד כבן זוגה העתידי של שרון. למרות שהוא מתאים לה כמו קוף לחוט, לא יכולתי לקבל את העובדה שהוא הולך לנצח, ועד כמעט הסוף המר תמכתי ביגאל. שוורץ, השוורד של "השגריר", סומן מההתחלה כשגריר המנצח. אולם הפעם, התעלמתי מכך שהוא טיפוס בלתי נסבל ותמכתי בו מההתחלה. כשהבנתי את השינוי שחל בי אמרתי למי שאיתי "התבגרנו" אך בלב חשבתי – "התפגרנו".

ואני אהיה פה, אחרי הפרסומות

שיעור מקוצר בלוגיקה – כשאומרים "אחרי הפרסומות נדע מי יהיה השגריר", זה לא אומר שנדע מי יהיה השגריר אחרי הנגלה הקרובה של הפרסומות ולפני הנגלה הבאה. אחרי הפרסומות נדע מי יהיה השגריר, וזה יכול להיות גם עוד שנה (או עוד שעה וחצי).

ודבר נוסף בנוגע לפרסומות – אז אמנם תוכנתנו ואנו כבר יודעים בדיוק בכל שנייה של פרק סיום ריאליטי ישראלי מתי נצא למקבץ הבא, אך עדיין לא הצלחתי להתגבר על עצמי, ונשארתי כמעט עד לסוף המר. גמלה בי ההחלטה שלא להיות עבד למשחק – אני לא אתן להם את ההוכחה שעד שהם מכריזים על הזוכה, מותר להם לצאת לכמה פרסומות שבא להם. אני אשאר לצפות גם אחרי שיכריזו על הזוכה, וכך הם ידעו שהם לא חייבים לקנות אותי במתח. נשברתי – כשהכריזו שאחרי הפרסומות נשמע את נאומו של איתן, ידעתי שכבר לא אזכה לשמוע את ראש הממשלה הבא בנאומו הראשון לאומה 2.

למרות שידעתי שמהרטה תעלה לגמר ולא תזכה, כבר בסוף הפרק הראשון של "השגריר", שגם ממנו ראיתי אולי רבע (מי משבץ תכנית אל מול ערב הקומדיות "ריימונד" ו"מלך השכונה"???), עדיין הייתי במתח כשפרי נשא את דבריו. פרי הרי הזהיר את שוורץ שהמקצוענות שלו תביא למפלתו. אז כן, שוב אני מקבל תזכורת מרה על כך שהמניפולציות הזולות האלה עדיין פועלות עלי. ומצד שני – עדיף להיות נתון למניפולציות מאשר להיות זה שמשתמש בהן.

אישה לאישה זאבה

כל קרב אגרופים אמריקאי בנוי באופן קבוע. הוא מתחיל ביתרון לאיש הטוב, ממשיך ביתרון לאיש הרע ומסתיים בניצחון בנוק אאוט לאיש הטוב. כך מושג איזון מושלם. האיזון הערב היה מורכב במיוחד, כאשר הנשיות, האתיופיות והכל-ישראליות נאבקו ביניהן. לבסוף האישה האתיופית נבחרה מקום שני והאישה השופטת לא נשארה בדעת מיעוט.

אבא של מהרטה הרבה יותר יפה ממהרטה.

איתן, יהיה שגריר מצוין, כי חוץ מביבי רק הוא יכול לשכנע אותי שאנחנו בסדר.

מישהו זוכר ששגריר ירדן הוחזר היום לארץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully