וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנו, הוויקטוריאנים

22.2.2005 / 10:21

דנה רוטשילד חוגגת עם כל העולם את הולדת בנם השלישי של קיסרי תרבות הפופ, ויקטוריה ודיוויד בקהאם

התרבות הפופולרית מציעה מעט מאוד נחמה. אין מקום לחמלה, אמפטיה או סתם שמחה לא מתוחכמת בעולם שכמו נשלט בידי האבחנות של רענן שקד, מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות: הכול חד, אירוני, מודע לעצמו ומעורר גיחוך. שום דבר לא קורה באמת, והתהילה הולכת ובאה מהר, כמו נעמה נטיב או שי רביזדה. לפיכך, אין פלא שאתמול, עם זאת, היה יום חג למכורים הקשים.

ויקטוריה ודיוויד בקהאם המליטו בשלישית. אם נשים בצד את העובדה שהידיעה המרעישה הופיעה בכל אתרי החדשות, שלא לדבר על צהלת השמחה שהצליחה להוציא מיונית לוי ("נסיך חדש לבריטניה!"), זה הספק לא רע בכלל לזוג שנמצא בשנות העשרים לחייו, ועוד כזה שמקפיד על גזרה לוהטת בכל החזיתות.

אבל המלטה גרידא אינה מספיקה לזוג בקהאם, וגם לא הודעה סטנדרטית לעיתונות. דיוויד בקס, מלך מלכי המלכים של עולם המותגים, יודע שמה שלא מופיע במהדורות החדשות כנראה לא באמת קיים. בפתחו של בית החולים התארגנה מסיבת עיתונאים מאולתרת בתוך שעות ספורות, שבה סיפק האב הגאה מעט מידע. בין פרטים חסרי חשיבות – את זה שהתינוק יפהפה יכולנו לנחש לבד – נקב לראשונה בשמו של הרך הנולד, כמו הטביל אותו, לראשונה, מול התקשורת. שלא לדבר על השם, מין משמש מותגי שכזה, בין תום קרוז להפלגה ביאכטת הימורים, שמבטיח ילד עם עתיד חתיכי באורח קיצוני.

מדריד ההבלים

ההייפ התקשורתי – לא תמצאו אתר אחד בעולם שלא הקדיש לקרוז הקטן ידיעה – שב ומיצב את בני הזוג כקיסרי העל של תרבות הפופ. לא ברור למה, אגב. הקבוצה של בקס לא בשיאה, למעשה, ריאל מדריד הפסידה יום לפני הלידה, וויקטוריה – אלוהים יודע מה היא עשתה בשנים האחרונות, למעט לידות ופרצופים נבגדים למצלמה (וכמה שירים כושלים). אבל זה לא ממש משנה. הדבר הזה שהם מוכרים נותר מצרך מבוקש למרות שלא ברור מהו; הילה שייחודה לא ברור, אבל בהחלט ניתן לפרוט אותה למטבע קשה.

מעניין להשוות את השישו ושמחו סביב קרוז בקס לבאזז העלוב שהתעורר עם אירוסיהם של צ'רלס וקמילה לפני כשבוע. מחד, מלוכה אמיתית, כזו שנבחרה בחסד עליון ושמאחוריה גדודים של מעריצים, ואסילים של סלביו?ת הששים אלי קרב, ומאידך – טוב, מה כבר אפשר לומר על הנסיכות מוולס, שמעוררת בעיקר רחמים מגושמים ותהייה על שקיעו?ת גנטיו?ת.

בדומה לוויץ האימפריאליסטי הידוע מימי המאה ה-19, לפיו השמש לעולם לא שוקעת על הדגל הבריטי – שהתנופף מהודו סין, דרך פלסטינה ומשם עד האופק, הרי שכעת הנשייה לעולם לא תנצח את הזוג בקס; הטלוויזיה לעולם לא תיכבה עליהם. תמיד, איפשהו, ברשת כלשהי, מישהו לבית בקהאם זוכה לשעת שידור. ועכשיו, כשיש עוד אחד מהם, הממלכה יציבה מתמיד, לפחות עד שמישהו מהם יפסיק להיות כה פוטוגני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully