וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקילה מתנדבת לזק"א

24.2.2005 / 10:17

סערה בעולם החרדי: הזמרת הדדנית תיתן את קולה במופע הצדעה למשלחת הישראלית לאזורים שנפגעו בצונאמי, שכל הכנסותיו יוקדשו לארגון זק"א. קול שדי

מאיה בוסקילה וריאות הברזל שלה יעלו הערב להופיע באירוע הצדעה למשלחת החילוץ הישראלית לדרום-מזרח אסיה, שכל הכנסותיו קודש לארגון החרדי זק"א (זיהוי קורבנות אסון). במופע, אותו יזמו ארגון ידידי זק"א, ישירו גם להקת הילדים הענוגים ומלאי האמונה "קינדערלך", הבוי באנד שמסעירה את המגזר החרדי.

במעריב פורסם כי הופעתה של בוסה גרמה למהומה בקרב ציבור המאמינים האדוק, בנימוק "קול באישה ערווה" (משהו כמו מונולוגים מהוואגינה). אחד המתנדבים אף אמר כי הוא נבוך מכך שזמרת בעלת הופעה כה פרובוקטיבית תופיע למען אירגון חרדי. אך ראש זק"א, יהודה משי-זהב, אמר כי את המופע מארגנת עמותת ידידי הארגון, ולא זק"א עצמו. עוד הוסיף, כי "זק"א הוא ארגון של כל עם ישראל. כל מי שרוצה לעזור, יבורך. עם ישראל רואה חובה להכיר תודה למשלחת הישראלית על הפעילות המופלאה".

האירוע ייערך בהיכל התרבות בפתח תקווה, ותיערך בו אזכרה לנספים הישראלים באסון בנוכחות משפחותיהם. המשלחת הישראלית כוללת, לבד מארגון זק"א, גם אנשי משטרה ועובדי המכון לרפואה משפטית. יופיעו בו גם רון שובל ופבלו רוזנברג, וכן שרי ממשלה ושגרירי המדינות שנפגעו באסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully