וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלמוסיה בצילומי הפיילוט ל"הדיל הגדול"

27.2.2005 / 10:32

מנויי מפעל הפיס, שהוזמנו לתפקד על תקן הקהל, טענו שההגרלה הייתה לא כשרה ושההפקה סבלה מעיכובים ובעיות. צופים ממורמרים פלשו לאולפן ופרצו בצעקות, וצופה אחד נפל ונפצע

נראה שמישהו עשה עין רעה לשעשועון ההימורים החדש של מורן אטיאס, "הדיל הגדול". קודם היה זה הנאחס עם מוטי שקלאר, שלא סימפט את השת"פ ההדוק עם מפעל הפיס. ביום חמישי נדמה היה ש"הדיל" גרם למלחמת גוג ומגוג באולפני ג"ג בנווה אילן. חלק ממנויי מפעל הפיס שזכו בכרטיס כניסה לקהל התוכנית זעמו והתקוממו, בטענה שסבלו מקבלת פנים קרירה, מחסור בקייטרינג, אי סדרים ועיכובים בהפקה, הבטחות שווא, ואף העלו טענות באשר להגרלה לא כשרה.

מעשה שהיה כך היה. היה זה יום חמישי, שעת צהרים חמימה, ומיטב מנויי מפעל המזל התקבצו בכניסה לאולפנים הנאים, שם מצלמת חברת ההפקה "מימד ריקס" בשיתוף מפעל הפיס את "הדיל". חיכו, המתינו וחיכו, השמש קופחת, אך רק אחר הצהריים נפתחו דלתות האולם. עם זאת, האזרחים התמימים נאלצו לשבת במקומותיהם ולחזות בסידורי הפקה עד השעה שבע, ואף נאסר עליהם לצאת להתפנות בתואנה ש"הצילומים כבר מתחילים".

עד כאן הדיכאון. החשדות החלו עם תחילת הצילומים. חוקי המשחק קובעים כי 26 איש נבחרים מהקהל על ידי הגרלת מחשב, ולאחר מכן מצטמצם מספרם לעשרה. מתוכם רק אחד זוכה בפרס הגדול, מיליון וחצי שקלים. עד השעה 22:00 נערך הפיילוט עצמו, בו התקיימה "חזרה גנרלית" על יבש וללא פרסים ל-26 צופים שנבחרו באקראי. או אז נאמר לקהל כי מתחילים צילומי הפרק הראשון האמיתי לתוכנית, לכאורה נושא פרסים, כשהצופים כבר די עצבניים, רעבים ומתים להשתין.

אך אז הסתבר, כי המחשב בוחר את אותם אנשים שוב ושוב. חמתם של אנשינו בערה בם: חלקם השמיעו את קולם הרם, עם הג'ינגל "הכל שקר, כי מפעל הפיס שקר, לא מוכנים". מקצתם יצאו את היציעים, ופלשו אל האולפן בזעם ומרמור. בכל הבוקה ומבולקה שהתרחשה, נפל איש מהקהל, אבנר מוספי, ושבר שתי חוליות בצוואר וחוליה אחת בגב. לבסוף יושבו העניינים, והנבחרו מתחרים חדשים להתמודד על הפרס בתוכנית.

מערוץ 10 נמסר למעריב: "צר לנו שזו הייתה השתלשלות העניינים, אך פיילוט, תוכנית ניסוי, מעצם הגדרתו נועד למנוע תקלות מסוג זה ביום הצילומים עצמו". לידיעות אחרונות מסר הערוץ כי "לגבי הטענות בנוגע למספרים שעלו במחשב, החברה שמבצעת את המחשוב היא אותה חברה שמטפלת בנושא בכל ערוצי הטלוויזיה בעולם בהם התוכנית משודרת... צר לנו על מה שאירע למר מוספי, ואנחנו מקווים להחלמתו המהירה". ממפעל הפיס נמסר: "נמסר לקהל שמדובר בפיילוט, ושלא יחולקו פרסים אמיתיים. אבל נמסר שמבין הצופים באולם יעלו עשרה להתמודד בשידור הראשון. כך אכן היה. המהומה לא ברורה לנו, כי אנשים שלנו התרשמו שהכל כשורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully