וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה האוסקר הכי גרוע - "לב אמיץ"

27.2.2005 / 11:52

מגזין "אמפייר" בחר את הסרטים הכי גרועים, שזכו בעבר בפרס "הסרטים הטובים ביותר" באוסקר. למקום השני הגיע "נפלאות התבונה"

סרטו של מל גיבסון העצי, "לב אמיץ", קיבל את המגיע לו, וזכה בתואר "סרט האוסקר הזוכה - הגרוע בכל הזמנים". באתר אנאנובה פורסם כי הסרט עקף בסיבוב קלאסיקות זוועתיות כמו "רוקי", "נפלאות התבונה" ואף "מסביב לעולם ב-80 יום". הרשימה התפרסמה במגזין הקולנוע "אמפייר".

לב אמיץ זכה באוסקר "הסרט הטוב ביותר" של שנת 1996. "רנדל וואלאס (התסריטאי) אולי היה זכאי לפרס על הפיכת היסטוריה של המאה ה-14 לקהל שחשב שהמלך אדוארד הוא תפוח אדמה או סיגאר, אבל לדיאלוגים שלו יש את כל המאפיינים הדקים של פארודיה", זהו הסברם המוזר של מומחי העיתון.

"נפלאות התבונה", הסרט שזכה ב-2002, ומציג את ראסל קרואו כמתמטיקאי המופרע ג'ון נאש, הגיע רק למקום השני. "פורסט גאמפ", הזוכה הגדול של 1995, בו משחק טום הנקס נער רפה ירכיים, הנתקל באקראי באירועים חשובים שכוננו את תרבות ארצות הברית, הגיע למקום החמישי ברשימת הסרטים הגרועים. "רוקי" של סילבטר סטלון, מ-1977, הגיע למקום התשיעי.

פאטריק פיטרס, אחד ממבקרי העיתון, אמר: "פרסי האוסקר אינם עניין של איכות. כמה חברים מהנהנים בראשם לאישור, וכתוצאה מכך יש שפע של סרטים הזוכים לכבוד שלא מגיע להם, ולבטח עוד יהיו רבים כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully