וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הברבור" הישראלית תעלה ביוני

27.2.2005 / 15:30

ערוץ 10 לקח את הברווזון תחת חסותו. אורנה דץ תנחה, "אמריקן לייזר יעסקו בשיפוץ וטיוח. המשיגינע שרוצים להירשם, מוזמנים לטלפן בימים הקרובים לטלמסר. גם גברים יכולים

הגירסה הישראלית של "הברבור", תוכנית המתיחות הקאלטית, הגיעה אל המנוחה והנחלה, לאחר מסע ארוך בו הוצבו בפניה קשיים אינספור. ערוץ 10 יעלה עם ההבטחה הגדולה בסוף חודש יוני, בהחיית אורנה דץ. על מנת לשמור על פן מקורי, החליטו המפיקים לקרוא לה "המראה" (יענו אספקלריה).

האל כמעט והתאכזר ל"הברבור". דץ חשבה לפרוש באמצע המרוץ, ערוץ 2 הפנה את גבו, חילוקי דעות התגלעו בין אנשי ההפקה והתוכנית. ביש מזל. אך במטאפוריות מהממת לנערה כעורה, כך גם כמה שינויים פלסטיים קלים סייעו להחזרת התוכנית אל התלם, במסלול להיותה אבן הפינה הבאה בתעשיית המדיה הקוסמטית הישראלית.

התוכנית, על פי גורמים פנימיים, תתמקד לא רק בניתוחים פלסטיים, אלא גם בניתוחי אישיות, דבר שלא נעשה בגרסה המקורית. המועמדים יעברו סדנאות פסיכולוגיה, ייעוץ, זוגיות (מי יהיה עם מישהו כל כך מכוער?), תזונה, כושר, אושר ויושר. אך זהו לא החידוש היחידי: אלמנט התחרות נושאת הפרסים ירד מהפרק, ומשתתפי הניסוי, שיתועדו במהלך המטמורפוזה, יהיו גם גברים וגם נשים.

את הניתוחים יבצע מכון "אמריקן לייזר", ולא "רונית רפאל" כפי שפורסם בעבר. כפר נופש מרוחק בצפון הארץ, שמקירותיו יוסרו המראות, יארח את המחלימים, אשר יוכלו לצפות בעצמם רק בסוף מסכת השיפוצים. בימים הקרובים תפתח חברת ההפקה "מימד" תא טלמסר בו יוכלו מטורפים פוטנציאלים להירשם לתוכנית. המשתתפים בתוכנית יידרשו לוותר על דרישת פיצויים, באם לא ינשא חן בעיניהם המראה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully