וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחים מפתיעים בחדש של הפו פייטרז

28.2.2005 / 16:08

בדיסק הכפול שבדרך מתארחים ג'ון פול ג'ונס ו-נורה ג'ונס (אין קשר משפחתי). דייב גרוהל קפץ להתארח אצל ניין אינץ' ניילז וגארבג'

הדיסק החדש של הפו פייטרס הולך ונהיה מעניין מיום ליום. אחרי שכבר דווח לנו שהחבר'ה של דייב גרוהל עובדים על אלבום כפול עכשיו נחשפת רשימה מכובדת ומפתיעה של אורחים שיופיעו באפוס. האלבום הבא יחולק לדיסק "כבד" ודיסק "רגוע". תאריך היציאה של היצירה עדיין לא ברור.

ראשון האורחים, והמפתיע פחות מכולם, הוא ג'וש הום, מנהיג הקווינז אוף דה סטון אייג' (בה נוהג גרוהל לחלטר על התופים). יותר מפתיעה היא הופעת האורח של ג'ון פול ג'ונס איש לד זפלין המנוחה ולא אחרת מנורה ג'ונס – זמרת העל למבוגרים. גיטריסט הלהקה, כריס שיפלט, כתב באתר האינטרנט של הלהקה כי "החברים מאוד מתלהבים מאיך שזה נשמע וכולם חמים לחזור להופיע ולבצע את השירים האלה". עוד הוא מספר כי השירים הכבדים יותר הוקלטו ראשונים ואחר כך הלהקה עברה לשקטים.

שיפלט מספר בהתלהבות כי "ג'ון פול ג'ונס הגיע לאולפן וניגן קצת פסנתר, מלוטרון ומנדולינה. הצלחנו להגניב לו כמה שאלות טריוויה על זפלין והוא אפילו ניגן קצת מ'קשמיר'. על נורה ג'ונס מספר הגיטריסט כי היא מופיעה (כצפוי) על הדיסק השקט ושלשיר שלה יש וייב של אלביס קוסטלו.

דייב גרוהל, האורח הסדרתי, הספיק במקביל להקלטות "לבקר" באלבומים החדשים של ניין אינץ' ניילז וגארבג' (כזכור, בוץ' ויג, המוח מאחורי גארבג', היה המפיק של אלבום הפריצה של נירוואנה, להקתו הקודמת של גרוהל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully