וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'טלנובלה בע"מ' בציד כוכבים

2.3.2005 / 10:34

הדרמה היומית החדשה של הוט מרימה תחרות "כוכב נולד" משל עצמה. בקרוב יחלו המיונים ללהקה, שתופיע בתוכנית וברחבי הארץ. האמרגן יהיה עופר שכטר

הסבון הנוזלי החדש של הוט, "טלנובלה בע"מ", משפשפת את עצמה בתעשיית הריאליטי. הדרמה היומית של ערוץ הוט 3 תרים את גרסתה שלה ל"כוכב נולד": "כוכב בע"מ", שמגרדת ל"שיר שלנו" בגב של נינט. התחרות, שתתור אחר כישרונות מוזיקלים אנונימים, תשולב בתסריט הסדרה. בקרוב תכריז הפקת הסדרה על פתיחת האודישנים לקהל הרחב, אשר יתועדו וישודרו ב"טלנובלה".

מארגני הפרוייקט יהיו האמרגן שלמה צח ובנו, עמית. במעריב פורסם כי בסדרה עצמה, יציע את הרעיון כפיר אונגר, הלא הוא עופר שכטר, אשר בהמשך ישמש כאמרגן הלהקה ומנהלה. הלהקה תורכב משתי בחורות ושני בחורים אשר יצאו למסע הופעות ברחבי א"י, וישנה כוונה גם לעלות עם סדרה מיוחדת על קורות הלהקה.

מפיק הטלנובלה, דני פארן, אמר כי : "היות שמדובר בפורמט של טלנובלה בתוך טלנובלה, שמאפשר התפתחויות דרמטיות כיד הדמיון הטובה עלינו, נראה לי ראוי ללכת על הנושא המוזיקלי, כפי שהיה ב'משחק החיים'. לדעתי יש חסך בשוק של להקות פופ מוזיקליות עם רוח צעירה ואנחנו רוצים למלא את החסר, עם התמיכה של הטלנובלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully