וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלנובלה בע"מ מאכזבת

9.3.2005 / 10:07

כבר ביום השני לשידורה, ירד הרייטינג של התוכנית ב-40%. הוט מגיבים: הרייטינג ישתפר

הטלנובלה החדשה של HOT, "טלנובלה בע"מ", מתקשה להתרומם. ביום השני לשידורה ירד הרייטינג של התוכנית בכ-40%, לרמה של 5.5%, אחרי שפרק הבכורה זכה להתעניינות ולשיעור צפייה גבוה יחסית לערוץ 3 בכבלים - 8.7%. נתוני הרייטינג הופקו על ידי מערכת הפיפל מיטר של /TNSטל-גאל והם מתייחסים למשקי בית יהודים (בקרב כלל האוכלוסייה הנתונים נמוכים בכאחוז וחצי). חברות הכבלים מנועות מלקבל נתונים אלה מכיוון שהן אינן מנויות בוועדת המדרוג, ובדרך כלל עורכות סקרים טלפוניים בקרב לקוחות HOT כדי לבדוק את שיעור הצפייה. עם זאת, מנויי הוועדה, עליהם נמנים כל הערוצים המסחריים ואיגודי הפרסומאים והמפרסמים, יכולים לצפות בנתוני הכבלים באין מפריע.

בטלנובלה החדשה מככבים יעל בר זהר ועופר שכטר, והתסריט נכתב על ידי סיגל אבין ("מיכאלה" ו"משחק החיים"). "טלנובלה בע"מ" אף נוקטת זווית צינית כלפי הז'אנר ומגוללת בעלילה את חייהם של כוכבים וכותבים של טלנובלות. הרייטינג הנמוך יחסית כבר ביום השני לשידורה מפתיע, מכיוון שהסדרה משופעת הכוכבים זכתה לקידום נרחב בקמפיין שהעלתה HOT לפני עלייתה בערוצים 2 ו-10, כמו גם למודעות בעיתונות, שילוט חוצות וכתבות רבות במדורי הבידור והרכילות.

ב-HOT טוענים שהרייטינג של שני ימי השידור הראשונים אינו רלוונטי, אם כי מהנתונים שהצטברו הם דווקא שבעי רצון. "אנחנו מאוד מרוצים מהנתונים. יחסית לטלנובלות קודמות הנתונים שלה עד כה אפילו מפתיעים לטובה", אמר דובר HOT. "טלנובלות מטבען צוברות רייטינג לאורך זמן ואנו בטוחים שהרייטינג ישתפר אף יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully