וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסריח באודישנים של אם.טי.וי?

9.3.2005 / 14:40

שני הזכרים שנבחרו לייצג אותנו בשלב הסופי בתחרות לבחירת מנחה אמ.טי.וי, אתגר בונר וג'ייסון דנינו-הולט, היו קשורים ל-KENVELO ולאמ.טי.וי עוד לפני ההכרעה

חשד לקונספירציה במבחנים לנציגי ישראל בתחרות על משרת מנחה באם.טי.וי: כנגד כל הציפיות וכנראה לגמרי באקראי, עלו שני בחורים, אתגר בונר וג'ייסון דנינו-הולט, לשלב האחרון שיתקיים בפראג. רק מה? בונר, דוגמן ידוע, נבחר לפני זמן מה, להנהיג את הקמפיין של KENVELO בארץ, ואילו דנינו-הולט משמש ברגיל כמנחה בערוץ ניקולדיאון של חברת VIACOM, שבבעלותה גם ערוצי אמ.טי.וי. האם כל המרוץ היה סתם עוואנטה? דביר בר, מנהל יחסי הציבור של mtv בישראל אמר בתגובה כי הוא דוחה כל רמיזה למעשים לא כשרים. "השניים, התייצבו כמו כל מאות האנשים האחרים לאודישנים בסניף kenvelo בשינקין ת"א", הוא טוען ומוסיף כי לאף אחד מהגורמים הקשורים לשני הנבחרים לא הייתה השפעה על שיקוליהם המקצועיים של חבר השופטים.

לבחינות בחנויות KENVELO אכן הגיעו מאות נבחנים, שהגיעו מרחבי הארץ וחלקם חיכו כארבע שעות מחוץ לחנות עבור אותו אודישן בן דקה מבלי שיחלקו להם שתייה או יציעו להם אופצייה ראויה ללכת לשירותים במהלך אותה המתנה ארוכה. את הסלבז, לעומת זאת, ריכזו לסבב מקוצר של שלוש שעות שלא כלל המתנה ברחוב. כאמור בונר ודנינו-הולט עקפו גם את אלו וגם את אלו בסיבוב. במעריב פורסם כי בסוף החודש ינסו אתגר וג'ייסון לעשות אותו דבר לנציגים האירופאים, ולהראות להם מאיפה משתין הדג.

בונר, בן 23, הוא דוגמן, בלונדיני, סטודנט לביולוגיה וניהול באוניברסיטת תל אביב. הוא מוכן להצטלם בעירום, רק אם הוא אמנותי, וככל הידוע יש לו חברה, כבר מלא זמן. "אני מקווה לייצג אותנו בכבוד ולהוכיח שגם גבר ישראלי יכול להיכנס לאם.טי.וי". הצבר השני הוא ג'ייסון דנינו הולט, בעל השם האקזוטי, המפגין את אלמנט הקיבוץ-גלויות המרכזי בישראל. ג'ייסון, פרח בן 17 ותלמיד התיכון הלוהט "תלמה ילין", מגיש את "מסטיק" יחד עם רוני סופרסטאר ואלון ליטבק. "אני לא ממש מעכל, הייתי בטוח שלא עברתי בכלל". תעכל, דנינו-הולט, תתרכז, אנחנו צריכים אותך מאופס שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully