וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה שיר ישמיעו בהלוויה שלכם?

10.3.2005 / 13:31

סקר שנערך באירופה מצא כי הבריטים רוצים שרובי וויליאמס עם "אנג'לס" ינעים להם את המסע. האיטלקים והספרדים מעדיפים את "let it be" של הביטלס

סקר שנערך בארירופה עימת עשרות אלפי אנשים עם רצונותיהם הכמוסים ביותר, והעלה בפניהם השאלה המצויינת: מהו שיר ההלוויה הטוב ביותר?. "אנג'לס" של רובי וויליאמס קיבל את מירב הקולות בבריטניה, בעיקר בגלל השם המחייב. למקום השני בממלכה הגיע השיר הפופולרי "my way" של פרנק סינטרה, גם לו יש שם עם זיקה עמוקה למסע, מנהרה, אור וכו'. במקום השלישי התמקם "Always Look on the Bright Side of Life" של מונתי פייטון.

אחד מחמישה אירופאים, מתוך 45,000 שהשתתפו בסקר, בחר את השלאגר של קווין, "The Show Must Go On ". למקום השני במדד האירופאי הגיעו לד זפלין עם "Stairway to Heaven ", ולשלישי הגיען AC/DC עם השיר המשעשע "Highway to Hell".

רב האיטלקים והספרדים היו מסורתיים יותר: אלו מעדיפים את הרקוויאם של מוצארט, ואת "Let it Be", של הביטלס. הדנים מעדיפים את "With Or Without You" של יו-2. סימון ג'ורג', מערוץ המוזיקה "music choice" שערך את הסקר, אמר: לרצות לחלוק את המוזיקה האהובה והמיוחדת לך עם האנשים שאתה משאיר מאחור, היא דרך מעולה להגיד להתראות ולהשאיר רושם אחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully