וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונולוגים בלי הווגינה

צחי בירן

10.3.2005 / 15:24

במיזם ריאליטי חדש, הבי.בי.סי מטרנספר את כל הנשים מכפר אנגלי קטן, רק כדי לראות איך יסתדרו הגברים בלעדיהן

רשות השידור הממלכתית הבריטית, הבי.בי.סי, מוסיפה לשיגעון הריאליטי, ששטף את העולם בשנים האחרונות, הפקה מקורית משלה: "השבוע בו עזבו הנשים". התוכנית תצולם בקרוב בכפר קטן בשם הארבי במחוז נוטינגהמשייר ובמסגרתה יטרנספרו המפיקים 80 מ-119 הנשים במקום למשך שבוע, כדי לבחון כיצד יתמודדו הגברים בלעדיהן.

בעוד בטלוויזיה הבריטית מתרגשים לקראת המיזם החדשני, בכפר הועלו חששות כי התוכנית עלולה להפוך אותם לבדיחת האזור. פול מרשל, תושב המקום בן 48, מודאג כי התוכנית כבר עוררה בקיעים בכפר הקטן. "אני לא חושב שעל זה הבי.בי.סי צריך לבזבז את כספי משלמי האגרה. הכפר מאוד מפולג לגבי הנושא הזה. אני חושב שזאת תהיה תוכנית מאוד זולה ודביקה שתגרום הרבה נזק. ראיתי תוכניות כאלה ואף אחד לא יוצא מהן טוב", אמר מרשל ל"טיימס".

בעוד הגברים קצת חוששים, נשות הכפר דווקא מאוד מחכות לחופשה בת השבוע במלון, על חשבון הבי.בי.סי. בעקבות המחלוקת שגרמה תוכנית הטלוויזיה זומנו כל תושבי הכפר לישיבת חירום בה יושמעו חששות התושבים. ג'ואנה הורבורי, תושבת הכפר בת 30, דווקא שמחה להשאיר את בתה התינוקת לטיפולו של בעלה לשבוע. "אנחנו הכנסנו את עצמנו לתוכנית ואנחנו מצפים לה בכיליון עיניים. כל הנשים שדיברתי איתן כבר לא יכולות לחכות. אני חושבת שכל החששות שעלולים לערוך אותנו בצורה לא מחמיאה הן לא מבוססות", היא אומרת.

כמו בישראל, גם הבריטים מלאים טענות נגד רשות השידור הממלכתית, בטענה כי היא מזניחה את תפקידה המקורי כגוף שידור ציבורי ואחראי, לטובת בידור עתיר רייטינג. בבי.בי.סי מסבירים כי התוכנית היא "ניסוי חברתי מרתק שנועד לבחון כיצד תעמוד חברה של גברים באתגר מילוי כל התפקידים בחיי הכפר". הארבי נבחר ככר ניסויים כיוון שלמרות שגרים בו רק 240 מבוגרים, יש בו רוח קהילה חזקה וגם בית ספר יסודי, משרד דואר – ופאב.

קלי ווב-לאמב, מפיקת התוכנית, מסבירה כי "מטרת הסדרה היא להראות מה קורה כשהנשים עוזבות והגברים נותרים בריק הקהילתי והדומסטי. בחלק מהבתים הגברים די מעורבים בנעשה, אבל אני חושבת שבמקרים אחרים ישרור תוהו ובוהו".

צילומי התוכנית אמורים להתחיל בחודש אפריל ושבעה הפרקים המתוכננים ישודרו בראשית אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully