וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתפת ב'דרוש מנהיג': לא אצטלם לצד הדגל

14.3.2005 / 8:31

אחת ממתמודדי סדרת הריאליטי, עביר קובטי, ביקשה גם שלא יצלמו אותה לצלילי ההמנון הישראלי, שכן אינם מבטאים את האוכלוסייה הערבית. "הייתי רוצה לראות כאן סמלים יותר אוניברסליים"

עביר קובטי, המתמודדת הערביה בתוכנית "דרוש מנהיג", ביקשה שלא להצטלם לצד סמלי ישראל; הדגל והמנון "התקווה", כך דיווחו גורמים בהפקת הסדרה. קובטי, תושבת נצרת בת 29, מגדירה עצמה כפלסטינית ומשמשת כדוברת ורכזת התקשורת של מרכז "מוסאווא" לזכויות האזרחים הערבים בישראל.

בידיעות אחרונות פורסם כי בתגובה אמרה קובטי כי "הסמלים אינם מבטאים את האוכלוסייה הערבית. העניין של הדגל וההמנון הוא חלק בלתי נפרד מהמדיניות של ישראל כלפינו. אני לא שייכת לסמלים האלה ולא יכולה להתחבר אליהם. הייתי רוצה לראות כאן סמל והמנון יותר אוניברסליים, שיביאו לידי ביטוי את כלל אזרחי המדינה". עביר אמרה בעבר כי החליטה להצטרף לתוכנית, על אף שהמסגרת הישראלית של התוכנית נוגדת את השקפתה, ועשתה זאת על מנת להשמיע את קולה של האוכלוסייה הערבית.

מהפקת התוכנית נמסר כי "אנחנו משתדלים להתחשב בבקשותיהם של מתמודדים בתוכנית. אם וכאשר תזדמן לנו סיטואציה של צילום על רקע דגל ישראל, נשאיר לשיקול דעתה של עביר אם להישאר על הסט להמשך המשימה או לעזוב אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully