וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקרות בית נואשות יגיעו במאי ללווין

14.3.2005 / 9:44

ערוץ יס פלוס מחזיר לעונה שנייה גם את "ישנן בנות" ו"משפחה בהפרעה". ביס וויקאנד, שיתחיל לשדר לאורך כל השבוע, תעלה "שחקנית גדולה" החדשה של קירסטי אלי

יס פלוס מייבא את "עקרות בית נואשות", הסדרה המדוברת על נשים בפרוור שמתבצע בו רצח. הסדרה תעלה במאי בערוץ. "ישנן בנות", תוכנית הלסביזם המסעירה, תגיע גם היא לעונה שנייה. הסדרה המדוברת השנייה של העונה החדשה בארצות הברית. "משפחה בהפרעה" הנהדרת חוזרת לעונה שנייה בערוץ, וגם העונה החמישית של "הכי גאים שיש"."ויל וגרייס" מגיעה לעונה שביעית במאי וגם עונה נוספת של "קרניבל" המסתורית.

"שחקנית גדולה" עם קירסטי אלי, קומדיה על חייה של שמנה בהוליווד, תעלה באפריל בערוץ יס ויקאנד ובצדה כמה עונות חדשות של סדרות המשודרות שם: "או.סי" תעלה במאי, "פשע מן העבר" - באפריל ו"מגרש ביתי" מסוף החודש.

בנוסף, בעקבות המלחמה בין הכבלים ללוויין, יתחיל יס וויקאנד לשדר במשך כל השבוע החל מחודש אפריל. הביטוי "כל השבוע" משמעו במקרה זה שידורים יומיים החל משעה עשר בלילה ועד חצות של כל הסדרות אותן כבר ראיתם בערוץ כדוגמת "הישרדות 9", "המירוץ אחר המיליון 5", "פשע מן העבר", "פחות ממושלמת" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully