וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון תרם את פרס אקו"ם לנזקקים

15.3.2005 / 10:59

הזמר, שזכה ב"הישג השנה", עלה לקבל את הפרס על במת הטקס שהתקיים אתמול, ואמר כי הוא מחזיר את הפרס לאקו"ם, ואת הכסף תורם לעניים. "המצב החברתי במדינה נמצא בקאנטים"

עמיר בניון, שזכה בפרס אקו"ם "הישג השנה", גרם אתמול שערוריה זוטא בטקס פרסי אקו"ם: כשעלה על הבמה לקבלת הפסלון, הודיע כי את הפרס הוא מחזיר לאקו"ם, ואת סכום הזכייה שקיבל - כ-15 אלף שקלים - הוא תורם לעניים. הטקס של האגודה לשמירת זכויותיהם של מחברים, מלחינים ומו"לים, לקח אתמול חלק בתיאטרון גבעתיים. אריק איינשטיין רשם היעדרות בולטת, על אף שזכה בפרס על מפעל חיים. הטקס, שישודר מחר בערוץ הראשון, הונחה על ידי ירדן בר-כוכבא.

בניון גרף את קטגוריית ה"הישג" הודות לשירו "ניצחת איתי הכל". הוא עלה לבמה אחרון, ואת הפרס העניקה לו שירי מיימון. בידיעות אחרונות פורסם כי בנאומו, יצא בניון נגד התקשורת והחגיגה סביב הפרס, בזמן ש"המצב החברתי במדינה נמצא בקאנטים. התפקיד שלנו, האמנים, הוא להוציא את הטוב מן הרע. ובשביל זה צריך אתכם, האמנים, אתם השליחים לדבר על זה ולעשות למען המצב. את הכסף שלי אני תורם לעניים, שיהיה להם מה לאכול בפסח, ואת הפרס אני מעניק לכם בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully