וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 יוציא על טופז 400 אלף ד' על חשבון העובדים

17.3.2005 / 11:39

רשות השידור הציעה לטופז תוכנית יומית ומתכננת להשקיע בה 25 אלף דולר לפרק, כך נחשף ב"מעריב". בו בזמן, הודיעה הרשות לעובדיה כי בשל קשיים כלכליים, הם לא יקבלו את שכרם בקרוב

רשות השידור, שפנתה באחרונה לכוכב הדועך דודו טופז והציעה לו תוכנית יומית בחיקה, מתכוונת להשקיע בהפקתה יותר מ-400 אלף דולר בחודש, זאת בשעה שהיא עומדת על סף קריסה כלכלית. יניב זך מדווח, כי מסמך פנימי של הרשות, שהגיע ל"מעריב", חושף שהעלות המתוכננת של כל פרק היא 25 אלף דולר; סכום גבוה יחסית לטלוויזיה מסחרית וציבורית. לטופז הוצע להגיש תוכנית אירוח ואקטואליה, בימי ראשון - רביעי, אשר תשודר בשעה 20:00 ותתחרה במהדורות החדשות של ערוץ 2 וערוץ 10.

הסכום הגבוה בולט במיוחד לאור העובדה כי צבי צימרמן, סמנכ"ל הכספים של הרשות, הודיע בימים האחרונים על כך שעובדי וספקי הרשות לא יקבלו את שכרם בחודשים הקרובים, כתוצאה ממצבה הכספי הרעוע של הרשות. כמו כן רבים, שפרשו באחרונה מהרשות, לא קיבלו עדיין את מענקי הפרישה שהובטחו להם.

טופז עדיין לא חתם ספית בערוץ הראשון, ואם יושג הסכם טופז יחל להגיש את התוכנית רק בעוד מספר חודשים, כשיסיים לעבוד על ההצגות בהן הוא משתתף. ברשות השידור בטוחים כי תוכניתו של טופז תהיה אחת ההצלחות הגדולות: "היא עוד תפתיע רבים בתכניה ובהצלחתה" נמסר בתגובה. הרשות מתכננת להפיק תחילה 64 תוכניות, שיתפרשו על 5 חודשים.

עובדי רשות השידור נרעשו מהתוכנית. אחת מהפורשות מרשות אמרה כי "במקום ליצור משדרים חדשותיים ותיעודיים מביאים את דודו טופז בסכומי עתק, אחרי שמיצה עצמו בערוץ 2. בסכומים האלה, בתוך כחודשיים-שלושה טופז ירוויח יותר מהתקציב השנתי של מחלקת התעודה כולה. מתי תבין הממשלה שאדון בראל מועל בתפקידו הציבורי?". גורם בנציגות העובדים אמר: "איש ברשות לא מבין מה לדודו טופז ותוכניות הבידור הזולות שלו ולמטרות שלשמן קיים השידור הציבורי. זאת עוד דוגמה לניהול הכושל, השערורייתי, מבית מדרשו של בראל. וככל שייפסק הדבר מוקדם יותר, כך ייטב למשלמי האגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully