וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה מבחן

18.3.2005 / 9:21

גם ווילי מייסון, התגלית החדשה של ברייט אייז, שואף להיות הדילן הבא. רביב גולן מנתח את סיכויו הקלושים

פרולוג: במשך יותר מ-30 שנים מחפשים מדענים את הצורה המדויקת ביותר של הבוב דילן הבא. חיפוש אובססיבי זה אחר הדילן החדש מכונה בשפת המקצועית בוביוס דילנוזאורוס והוא הניב עד יום שלישי בשבוע שעבר 723 מועמדים ראויים וגם תגובה מאת דילן עצמו שטען שכל מחליפיו הם, ללא יוצא מן הכלל, חרא של אמנים.

היורש פרק 724: ביום חמישי בשבוע שעבר, אחרי אותה תגובה זועמת מאת מר דילן, הוכרז ווילי מייסון, באופן רשמי, כבוב דילן החדש. מייסון, 20, מעיירה קטנה של היפים באמריקה, מחליף בתפקיד את המנטור שלו, האיש שגילה אותו והחתים אותו בלייבל החדש "טים לאב", והוא, מי אם לא, קונור "ברייט אייז" אוברסט.

הבדיקה: המערכת שלחה לבדיקות מעבדה מדוקדקות את אלבום הבכורה של מייסון "Where the Humans Eat" והתוצאות מצביעות על אלבום בלוז-קאנטרי בינוני, שמלבד שיר הנושא וההמנון-להיט "Oxygen", לא ממש מתרומם לגבהים.

ההמנון: "אני רוצה להיות טוב מחמצן כדי שתוכל לנשום כשאתה??? שוקע ומרגיש חלש בברכיים/ אני רוצה לדבר חזק יותר מריטלין עבור כל הילדים שחושבים שהם חולים/ אני רוצה להיות יותר קול מטלוויזיה עבור כל הילדים שתוהים מה הם הולכים להיות/ אנחנו יכולים להיות חזקים יותר אם תשירו ותדעו שאתם באמת מאמינים...." ("Oxygen").

אפילוג: ככל הנראה לא יוכרז אי פעם על אמן חי כלשהו כעל ווילי מייסון החדש.

ווילי מייסון, "Where the Humans Eat" (הליקון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully