וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות הבינ"ל לפסנתר תפתח ב-28 במרץ

17.3.2005 / 13:41

הזוכה בתחרות ע"ש ארתור רובינשטיין, אותה ינחה השחקן איתי טיראן, יקבל מדליית זהב ו-25,000 דולר

עמותת ארתור רובינשטיין הכריזה על שלבי התחרות הבינלאומית ה-11 לפסנתר, שתחל ב-28 במרץ, ותיסגר ב-13 באפריל. את התחרות ינחה השחקן איתי טיראן. מייסד העמותה והתחרות יעקב י. ביסטריצקי, אשר פרש מתפקידו, נבחר לאחרונה לתפקיד נשיא הכבוד של התחרות במקומה של הגברת אניאלה רובינשטיין, רעייתו של ארתור רובינשטיין, שהלכה לעולמה לא מכבר. מנהלת התחרות היא עדית צבי. בתפקיד היועץ האמנותי ויו"ר חבר השופטים מכהן פרופסור אריה ורדי. הפרס הראשון בתחרות הוא מדליית זהב ו-25 אלף דולר.

ב- 26 במרץ ייערך רסיטל גאלה חגיגי במוזיאון תל אביב לאמנות בו יופיע זוכה התחרות הקודמת, קיריל גרשטיין (רוסיה), שיפתח את אירועי התחרות למחרת תתקיים הגרלת סדר הופעת המתחרים. בשלב הראשון, בין 28 במרץ - 3 אפריל, ייערכו רסיטלים של המתמודדים שנבחרו.

16 יעלו לשלב השני, ומתוכם שישה יגיעו לחצי גמר, אשר יתחלק לשני חלקים: השלב הקאמרי, שיתקיים ב- 9-7 באפריל, במלון ישרוטל רויאל-גארדן באילת; והשלב התזמורתי, ב-11-12 באפריל, שייערך בהיכל התרבות תל אביב. הגמר, אליו יעלו שלושה מועמדים סופיים, יתקיים גם הוא בהיכל התרבות תל אביב. לצד האירועים באילת יתקיימו קונצרטים נוספים, בהם ינגנו גם מקצת השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully