וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל קים הולכת לכלא

רויטרס

18.3.2005 / 17:16

הראפרית הורשעה בביה"מ במתן עדות שקר על תקרית ירי בה היה מעורב המאבטח שלה. כשגזר דינה יימסר ב-24 ביוני, היא עשויה להיכנס לכלא ל-20 שנה

כוכבת ההיפ הופ וזוכת הגראמי, ליל קים, הורשעה אתמול בבית המשפט בשלושה סעיפי מתן עדות שקר ובקשירת קשר. כל אחד מהסעיפים האלה יכול לשלוח את הראפרית המשתרמטת ליותר מחמש שנים בכלא. כך, תהפוך הראפרית, בעלת הפה המטונף ומיעוט הביגוד, לראפרית הראשונה שתשלח אל מאחורי הסורגים.

קים, או בשמה המקורי, קימברלי גו'נס, בת ה-29, והעוזרת שלה, שגם הורשעה, נענעו את ראשן בזעזוע עמוק כשהוקרא פסק דינן. ומאחוריהן פרצו המעריצים הנאמנים בבכי תמרורים. בינתיים קים והעוזרת האישית יישארו חופשיות, עד שגזר דינן יימסר ב-24 ביוני.

קים העדיפה לא להגיב על האישומים. אבל בהצהרה שפרסמה אחר כך אמרה שהיא "התאכזבה" מפסק הדין. חוץ מזה, היא הבטיחה "להמשיך להיות אדם מאמין ולעשות רק טוב למשפחתי, לחברי ולמעריצים".

קים נגררה אל מעבה המערכת המשפטית, לאחר תקרית חילופי יריות שארעה ב-2001 ליד תחנת הרדיו WQHT במנהטן, במהלכה נפצע אדם אחד. מאבטחה של הראפרית, שהודה כי ירה לפחות 20 כדורים בתקרית, הורשע בספטמבר ונידון ל-12 שנות מאסר. מיס ג'ונס הורשעה, כי כשהעידה במשפטו של המאבטח הסתירה מהמושבעים אינפורמציה הידועה לה על היורים ועל המניעים לתקרית.

עם פתיחת המשפט, בתחילת החודש, הכחישה קים את כל ההאשמות ואף טענה שהתיק הוא לא יותר מ"ניסיון של הממשלה להתכחש לתעשיית ההיפ הופ באמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully