וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי של באפי יביים את הסרט "וונדר-וומן"

18.3.2005 / 18:49

ג'וס ווידון יכתוב ויביים את הרפתקאותיה של הנסיכה האמזונית שטסה במטוס בלתי נראה. המועמדות לתפקיד הם קים בסינג'ר וג'סיקה ביאל

ג'וס ווידון, היוצר של סדרת הטלוויזיה "באפי – ציידת הערפדים", הוחתם על ידי חברת ההפקות סילבר לכתוב ולביים את הסרט "וונדר וומן" (או בשמה העברי – אשת חייל), המבוסס על סדרת הקומיקס וסדרת הטלוויזיה משנות השבעים.

חברת סילבר, והמפיק הראשי שלה, ג'ואי סילבר, היא זו שעומדת מאחורי טרילוגיית המטריקס. "אנחנו מאוד נרגשים לעבוד עם ג'וס, שהעבודה שלו על באפי הפכה אותו למועמד המתאים ביותר להתמודד עם דמותה של וונדר וומן", אמר ג'ף רובינוב, האחראי על ההפקה.

ווידון, מצדו, הגדיר את אשת החייל, שנלחמה בבגד ים שלא השאיר הרבה מקום לדימיון, כ"גיבורת העל הכי מזוהה וחשובה בזמננו", אבל רמז כי "למעשה, אף אחד לא ממש פגש אותה עדיין. מה שאני הכי אוהב בדמויות מוכרות כל כך זה לגלות מה מסתתר מאחוריהן, ולחקור את המחיר של הכוח".

ווידון, שחוץ מיצירת הסדרה באפי אחראי גם על סדרת הבת "אנג'ל", מסיים בימים אלו את הפקת הסרט "Serenity" (שלווה), המבוסס על סדרת הטלוויזיה השלישית שלו, פיירפלי.

למי שלא זוכר, או שלא חי כשהסדרה נטחנה בערוץ היחיד ששידר בשנים ההן בארץ, וונדר וומן הוא שמה של דיאנה, נסיכה אמזונית מהאי פרדייז (אי שמיקומו אינו ידוע, אליו נמלטו האמזונות מפחד הכיבוש של היוונים והרומאים). לגברת יש כוחות על, צמידים ההודפים כדורים ופלצור (לאסו) מזהב הלוכד את אויביה ומבטיח שלא יברחו ואף יאמרו את האמת. לעיתים היא גם השתמשה בכלי הרכב המפורסם שלה – מטוס בלתי נראה.

את דמותה של וונדר וומן גילמה בסדרת הטלוויזיה, שעלתה ב-1976 ונמשכה שלוש שנים, לינדה קרטר. ככל הנראה, קים בסינג'ר עשויה לגלם את התפקיד הראשי בסרט, כך מדווח הניו יורק פוסט. בסינג'ר, בת 51, תיכנס לנעליה של אשת חיל הבוגרת, ואלו לתפקיד וונדר וומן הצעירה מייעדים מפיקי הסרט את כוכבת "בלייד טריניטי", ג'סיקה ביאל. שחקנית נוספת חשקה בתפקיד - ג'ניפר לופז. מה שמשך אותה בעיקר היו הביקיני הזערורי והמגפיים: "התלבושת תהיה משגעת!", אמרה ג'יי לו. אבל כעת נראה שהיא תאלץ להסתפק בתחפושת בלבד, כי התפקיד בדרך למישהי אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully