וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו שינויים בכוכב נולד 3

רותם דנון, צילומים: בוצ'צ'ו ועופר קרני

20.3.2005 / 14:11

קשת הציגה היום את העונה החדשה של כוכב נולד שתכלול מחנות אימונים, גמרים איזוריים וכמובן הגמר בניצנים

במסיבת עיתונאים מושקעת השיקה הבוקר (א') הזכיינית קשת את העונה השלישית של תכנית הדגל הקיצית "כוכב נולד". שלישיית הפיינליסטים (כהן, סקעת ומויאל) פתחה את האירוע בשיר האודישנים הרשמי של העונה, אותו הלחין השופט החדש צביקה פיק, ולאחריה עברו מנחי האירוע - צביקה הדר, הבמאי יואב צפיר ומנכ"ל קשת, אבי ניר, להצגתה של העונה.

ניר וצפיר ליוו את האירוע במצגת שחשפה נתונים על העונות הקודמות ועל זו הנוכחית. בין השאר דובר על מספר השירים הישראלים שחודשו בשתי העונות (120) והשוואות של עונות קודמות מול העונה הקרובה. השיר המבוצע ביותר באודישנים בעונות הקודמות,"לאורך הים" של עפרה חזה, פינה את מקומו ל"עד שתעזוב" של ריטה. העונה, סיפר צפיר, הגיע לשיא אחוז הנבחנים שביצע חומר מקורי - כ-20%.

יותר בנות מבנים

בעונה השלישית הגיעו יותר בנות (57%) מבנים להבחן, וכן עלה משמעותית אחוז הנבחנים שהם גם עולים חדשים. בעונה השלישית יצאו לראשונה צוות השופטים והמנחה בוואן, שכונה "הצביקה פיק-אפ", לאודישנים ברחבי הארץ, כולל כאלה שהתקיימו במרכזי הערים, במקומות פתוחים. הדר גם דיבר על היחסים המיוחדים שנרקמו בין הרביעייה, ועל האמוציות הרבות שמלוות את ההפקה: "תמיד היינו מאוד מעורבים רגשית בבחירות המתמודדים ובכל השלבים... אני מאמין כי הרגש האמיתי שמגיע מאחורי הקלעים של התכנית הזו לקדמת המסך, הוא הגורם האחראי לכך שהגענו להצלחה הזו ולעונה שלישית".

מחנות אימונים

חידושים נוספים העונה, מלבד במבנה האודישנים, נמצאים במחנה אימונים מיוחד שהוקם בכפר וינגייט ושבו נסגרו המתמודדים הנבחרים ל-24 שעות שכללו משימות שונות. מסלול ה-"40 פלוס" המדובר, כך נאמר, ילווה את התכנית לאורך כל העונה, עם 12 מתמודדים, והגמר שלו ייערך במקביל לחצאי הגמר של המסלול הרגיל. בין השאר הוצגה אחת המתמודדות, אמה של סשה גרישקוב מהעונה הקודמת.

מבנה העונה השלישית יציג תחילה את תכניות האודישנים, עם 100 מתמודדים שעברו סינון ראשוני. ה-100 יחולקו לשתי קבוצות שיישלחו למחנות האימונים. בסופם, יישארו 19 מתמודדים שאליהם יצטרפו שניים נוספים בשלב "גלגל הצלה". 21 המתמודדים הסופיים יעלו לשלושה גמרים איזוריים (באשקלון, נתניה, ובעיר צפונית שטרם נקבעה), כשבכל אחד מתחרים שבעה פיינליסטים.

18 מתמודדים יעברו לשלב "ראש בראש" בן שש תכניות, כשלאחריו יהיה שלב 'גלגל הצלה' אחרון. לאחר מכן שני חצאי הגמר המוכרים ולבסוף, הגמר המסורתי בניצנים, שיחתום את אירועי כפר המוזיקה של "קוקה קולה". נשמע מסובך? לצביקה את צביקה פתרונים.

קסניה. זכרו את השם

באירוע הוצגו שתי מתמודדות שעלו לשלב הבא. האחת (על המסך בלבד) היא קסניה זמסקוב, עולה חדשה בת 17, מכפר הנוער ירושלים, שריגשה את הקהל עם סיפורה האישי והיממה את כל נציגי וואלה! עם הופעתה העוצמתית. רשמו לפניכם את השם לקראת ה'טוטו ניצנים' שלכם. המתמודדת השניה, שהובאה לאירוע, היא מרי-אור שחר מהרצליה, צעירת המתמודדים שעלו (16). אור סיפרה לנו כי השירים שהעלו אותה לתכנית היו "בוא" של ריטה ו"שושנים עצובות" של עידן רייכל. "כל המתמודדים מוכשרים בצורה מטורפת", סיפרה אור על חבריה להתמודדות.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

"הוספו מעגלי אבטחה למערך ההצבעה"

לשאלת וואלה! בעניין המבנה המשתנה תכופות של התכנית אמר הבמאי, יואב צפיר, כי "מבנה העונה הבאה קבוע וסגור, אך כמו בעונה הקודמת אנו פתוחים לשינויים ואלה מגיעים מתוך רצון קריאטיבי בלבד, ללא שום שיקול כמו העדפת מתמודד כזה או אחר". דוברת קשת, מאיה קרבט, אמרה בתשובה לשאלתנו כי מערך ההצבעה של התכנית העונה יישאר כמו בשנה הקודמת, וכי הוספו מעגלי אבטחה, בעיקר להצבעה דרך האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully