וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק מאוכזב

22.3.2005 / 10:43

איש הפיק לא מרוצה מתוכנית הריאליטי על חייו, "המאסטרו", כי היא מציגה אותו, את נערתו ואת בנותיו באופן מגוחך, ולא מתרכזת בהצגתו כאמן

צביקה פיק, שנראה שהשמש מחמיצה לו פנים בזמן האחרון (האכזבה מבלרוסיה וכל הג'אז הזה), נתקל במקרה מצער נוסף. צבי מאוכזב פלוס מתוכנית הריאליטי המתעדת את חייו, שתעלה במוצש בערוץ ביפ. פאפא פיק צפה במספר פרקים מהסדרה, "המאסטרו בערוץ הצחוק", ויצא חוצץ נגד הצגתו בתוכנית: הוא טען כי היא חושפנית מדי, ומשווה לו מראה מגוחך.

חיי הצביק הישראלי צולמו בחודשים האחרונים, כמו גם חייו לצד נערתו הצעירה שירה מנור, ובנותיו, הצמד ד. את ש. פיק. הזמר העביר את עצמו, במיוחד לטובת הסדרה, לבית ברמת השרון. פיק טוען כי תועדו רגעים רבים הקשורים לעמלו המוזיקלי, אך אלו נופו לטובת סצינות שוליות, במעשה עוון של עריכה מגמתית. לדבריו, הקטעים מציגים אותו, את זוגתו ואת בנותיו באופן לא ראוי ולא רציני. הוא קיווה שהסדרה תתעד את חייו כאמן, ולא ביחסיו עם הבחורינה שלו.

צביק דן בכך עם אנשי ביפ וביקש לשנות כיוון בעריכה. אך אלו השיבו לו כי זה אופיה של תוכנית ריאליטי ואופיו של ערוץ הצחוק, ואין בכוונתם לערוך בה שינויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully