וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכות חדשות

24.3.2005 / 12:02

הדיווח השבועי על המתרחש בזירת האמנות המקומית (24.3 - 31.3)

גלריית דרך בשמים. לראשונה נפתח חלל לאמנות עכשווית במצפה רמון עם תערוכה ראשונה בשם "שמחה" שתכלול עבודות וידאו ארט, צילום וציור של אמנים בני המקום. אוצרת: שני קופמן. (מבנה תעשייה 28, מצפה רמון)

גלריה הקיבוץ. בתערוכה "גרסת כיסוי" של זיו בן דב ניצבים שני פסלים גדולים עשויי גבס של הוריו של האמן. האם רוכנת על מכונת תפירה והאב עובד על מכונה לכיפוף מתכות. אוצר: יניב שפירא. (דב הוז 25, תל אביב)

בית יד לבנים. תערוכה קבוצתית של דב אור-נר, מיכאל בר-עם, טלי אמיתי-טביב, גבי יאיר וגלעד קידר. אוצרות: מיכל שטרית ואפי גן. רחוב המחתרת פינת ההגנה, רמת השרון

גלריית בית הבד. תערוכה של ציורי דיו של סוזה קלם מדיסלדורף אותם יצרה בזמן שהותה בארץ. (עין הוד)

מוזיאון נחום גוטמן. ציור קיר משותף של מיכל בוננו וישי מישורי. (רחוב רוקח 21, נווה צדק תל אביב)

גלריה טובה אוסמן. תערוכת יחיד שנייה של דן בירנבוים הכוללת ציורים של מתחם הספורטק מול תחנת רידינג. (רחוב בן יהודה 100, תל אביב)

מכללת אורנים. מיצב וידאו של שולי נחשון המורכב ממסכים בהם מוקלטים אנשים ששרים שירי ערש מילדותם. (ליד קרית טבעון)

גלריה ברנרד. תערוכה קבוצתית של אמני הגלריה וביניהם רן קסמי, עמית כבסה וורד אהרונוביץ' תיפתח ביום ראשון.

מוזיאון טיקוטין לאמנות. שתי תערוכות חדשות ייפתחו בשבת במוזיאון. הראשונה "גרפיקה בהדפס יפני מודרני" תכלול הדפסים יפניים מהסבנטיז והאייטיז וב"אנשי הנטסקה"

גלריה בינט. תערוכה קבוצתית של אמני הגלריה וביניהם מיכאל קובנר, שרון פוליאקין, יאן ראוכוורגר וליליאן קלאפיש המדהימה. (פרישמן 15, ת"א)

מוזיאון ישראל. ביום שלישי תיפתח התערוכה "יופי וקדושה" לרגל חגיגות הארבעים של המוזיאון. בין היצירות שיוצגו "נמרוד" של יצחק דנצינגר, פסל שיש של ונוס מהמאה ה-2 לספירה, מגילות ים המלח, עבודות של כריסטיאן בולטנסקי ופריטים נוספים ממחלקות הארכיאולוגיה, אמנות, יודאיקה והעיצוב של המוזיאון. אוצר ראשי: יגאל צלמונה, אוצרות: חגית מעוז, מירה לפידות, טניה כהן-עוזילאי ואיה מרון.

ועוד קצת

בבית האמנים בתל אביב (אלחריזי 9) ייפתחו תערוכות של לב שטרן ודינה מרחב, בגלריה שורשים בתל אביב (הבימה 2) תיפתח בשבת התערוכה "עיר לבנה" של אהובה לזרסון, בבית סוקולוב (קפלן 4, תל אביב) תיפתח ביום שישי תערוכת צילום של אברהם בלום. ביום שני בתיאטרון ירושלים (מרכוס 20) תיפתח התערוכה "על רימונים ואנשים" של נעמי בכרך-פלצ'י ובישוב בר גיורא ביקב סוסון ים תיפתח התערוכה של ליאורה חכמון "סוד הסוסונים סודסונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully