וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צונזר סרט עם יהודה לוי ויעל בר-זוהר

27.3.2005 / 10:49

צילומי הקטלוג של "פוקס" הכילו קטעי מין, סמים ועירום, שלא מצאו חן בעיני אנשי ערוץ 10. הערב תשודר גרסה מרוככת של הסרט "הבה טקילה"

"הבה טקילה", הסרט המתעד את צילומי קטלוג חברת הבגדים "פוקס", עבר ריטוש מחדש. הסרט, שישודר הערב בשעה 21:00 בערוץ 10, עבר מתחת לשולחן המנתחים של אנשי הערוץ, שכרתו ממנו סצינות חמות ומזיעות. בין התמונות שנותרו על הרצפה: יהודה לוי, דוגמן הקונספט של ליין הגברים של פוקס, ניצב לצד דוגמניות דרום אמריקאיות מעורטלות ציצים; יהודל'ה מתברבש עם העזר כנגדו, יעל בר זוהר, על שולחן ביליארד; וחבורת דוגמנים מקשקשת על מין וסמים.

במעריב פורסם כי אנשי הערוץ, שמהלכים על קצות האצבעות מאז תקרית "הדוגמניות" ונזהרים מכל טיפול לא תקין ב"גוף האישה", דרשו לחתוך סצינות מהסרט, בהן עולות רמיזות סקסואליות וקטעי עירום רכים, ולשדר הערב גרסה מעודנת. החלטה זו נובעת גם משעת שידורו של הסרט: "הבה טקילה" אמור היה לעלות בשעה 22:00, לאחר הריאלטי "הדוגמניות", אך בשל ההחלטה לאחר את שידור הריאלטי ל-21:40, הוקדמה שעתו של הסרט ל-21:00, ולפיכך הוא חשוף לעיניהם הזכות של פלח נרחב יותר של זאטוטים. לכן היה צורך להתאימו לאוכלוסיה הצופה.

הגרסה המלאה של הסרט תוקרן ככל הנראה בתחילת אפריל, בשעה מאוחרת יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully