וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הברבור" הישראלית לא מוצאת מתמודדים

27.3.2005 / 11:33

הריאלטי שמציעה שיפוץ אובר-אול, פלסטי ופסיכולוגי, לא מוצאת גברים שיהיו מוכנים להפקיר את גופם לסכין המנתחים. נשים דווקא יש

הגרסה הישראלית לריאלטי המהפכני "הברבור", מקבלת כתף קרה מזכרי ישראל. התוכנית, ששמה הזמני הוא "המראה", אמורה הייתה להגיש מקצה שיפורים לשני המינים, אך במעריב פורסם כי מעט מאוד גברים נענו לאתגר, ורובם נסו על נפשם במהרה.

המתמודדות בסדרת "הברבור" המקורית, עוברות סדרת ניתוחים פלסטיים, אימונים בחדר הכושר וטיפול פסיכולוגי, במהלך 3-4 חודשים בהם אינן יכולות לראות עצמן במראה ולעקוב אחר התפתחותן מברווזון מכוער. הסד"ח הארוך והעקוב מדם מתועד ומצולם, ועין הציבור צופה בחלקיו הנבחרים, כיאה לתוכנית ריאליטי. הסדרה זוכה לאהדה בארצות הברית, אך גם לביקורת ותוכחה.

חברת "מימד תוכן", המפיקה את "המראה" עבור ערוץ 10, החליטה לשים תחת הסכין גם גברים הזקוקים לשדרוג, אך רק 50 זכרים הגיעו לאודישנים, למרות מסע הפרסום הנרחב במדיה. מרבית המתמודדים לא עברו כלל את השלב הראשון, והנותרים נחרדו מהשינוי הדרסטי, שאין בו דרך חזרה, והחליטו לפרוש מבעוד מועד. גורמים בחברה אומרים כי אם הבצורת תמשך, יאלצו לוותר על הרעיון ולא לשבץ גברים בין 12 המתמודדים. בינתיים נמשכים החיפושים, ואנשי ההפקה מפצירים בבחורים הכמהים לשדרוג לא להתבייש ולהגיש מועמדות. את התוכנית תנחה אורנה דץ, והיא תשתבץ בפריים-טיים בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully