וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האודישנים ללהקה של 'טלנובלה בע"מ' מתחילים

28.3.2005 / 10:42

בועת הסבון של הוט פוצחת ב"כוכב נולד" משלה, במטרה להקים הרכב פופ שילווה את הטלנובלה, ויקבל בעתיד גם סדרה משלו. המיונים יחלו מחר במועדון הסטייג'

מפיקי הדרמה הקומית היומיומית של הוט, 'טלנובלה בע"מ', יפתחו מחר באודישנים ללהקת פופ, שתקום במסגרת התוכנית. מבנה הסדרה המורכב - טלנובלה בתוך טלנובלה - יסבך עצמו יותר: הטלנובלה תצמיח גרסה משלה ל"כוכב נולד", שמטרתה להרים הרכב מוזיקלי שילווה את הסדרה. מ"הוט" נמסר כי המבחנים ייערכו במועדון הסטייג' בתל אביב, ויתקיימו מחר (29 במרץ) וביום חמישי (31 במרץ). המעוניינים ייאלצו להתקשר לטלפון 03-6290235.

את הפרוייקט השאפתני, שבמציאות ינהל המפיק שלמה צח, יהגה בסדרה כפיר אונגר (עפר שכטר), שיקום מרבצו ובטלנותו ויחליט להרכיב להקת פופ. הלהקה, או בשמה הזמני 'להקה בע"מ', תכיל שני זכרים ושתי נקבות, ככל הנראה בין הגילאים 18-26. האודישנים, הסינון, הבחירה, החזרות וההגעה לשלמות אסתטית - כל אלו יצולמו ויתועדו, וישובצו ב'טלנובלה בע"מ'. מסתמן כי חברי הלהקה יחדרו גם לסדרה גופא, בתפקיד עצמם הם. המפיק הראשי של הטלנובלה, דני פארן, כבר זומם לרקום סדרת המשך שתתרכז סביב הלהקה.

ההרכב אמור להופיע ברחבי הארץ, ולתפקד כלהקה לכל דבר. הם ישתייכו לחברת ההפקות "דרסט הפקות". בנו של המנהל שלמה צח, עמית צ., ישמש כמנהל המוזיקלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully