וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאטירה אנרכיסטית בערוץ 10

28.3.2005 / 12:37

דניאל לפין יוצר פארודיה, שתצחק על פוליטיקה, טלוויזיה, לנובלות וכל מה שבא ליד. ב"משפחת ברלוביץ'" יאבקו על השליטה בחברת הייטק

התסריטאי והיוצר דניאל לפין מרים תוכנית סאטירה-הומור-שחור-פרודיה ועוד כל מיני אטריות, עבור ערוץ 10. לפין, התסריטאי הראשי והוותיק של "יצפאן", ויוצר "החיים זה לא הכל", יערבב וישתעשע על חשבון פוליטיקה עם טלנובלה, ועסקי היי-טק עם עסקי טרור. במעריב פורסם כי הסדרה, ששמה הזמני הוא "משפחת ברלוביץ'", מיועדת לעלות ב-2006.

"משפחת" תעקוב אחר מלחמת האחים ברלוביץ' על השליטה בחברת ההי-טק "פיוטשר 2000". מייסד החברה, להב ברלוביץ', יצוץ בשלב מסוים, לאחר שהוקפא במקרר צבאי ונעלם ל-30 שנה. במהלך הסדרה הוא ירוץ למשרת ראש הממשלה.

שלושת האחים בפרודיה המתוחכמת נקראים יואב, יוגב ודליה. חלק מהבדיחות בתוכנית יסובו על העובדה שהאח דליה נשוי לבחורה בשם דליה, והכי מצחיק ז שלילד שלהם קוראים גדליה. אשתו של יוגב, לידיה, היא פמיניסטית עובדת מע"צ. גם אשתו לשעבר בתמונה: מגי. כמו כל סדרה טובה, האש הקודמת היא ביץ' שחופרת מזימות. ויש גם ערבים, כי זו גם סאטירה פוליטית: מרוואן, שעשה הסבה מקצועית מאדריכל קניונים למפקד חוליית חמאס, וחמיד השאהיד (זה מתחרז. מצחיק), שיצא לפיגוע אך נדרס בדרך.

לפין היה בין כותבי ויוצרי הצגת הקאלט "כולם היו בניי חוץ מנעמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully