וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים יבחרו אם הסרט "הנפילה" יעלה בקולנוע

29.3.2005 / 12:12

מפיצי הסרט, המגולל את חייו של אדולף היטלר לקראת סיום מלחמת העולם השנייה, החליטו להעמיד את שאלת הקרנת הסרט במבחן, מפאת הנושא הרגיש

מנויי קולנוע לב יתבקשו להכריע אם הסרט "הנפילה", על נפילת הרייך השלישי, יוקרן בבתי הקולנוע. לראשונה מעניק מפיץ מסחרי את זכות הבחירה בידי הקהל. "הנפילה", downfall, סרטו עטור השבחים של אוליבר הירשביגל, היה בין חמשת המועמדים לפרס האוסקר לסרט הזר. הוא מתעד את ימיו האחרונים של הרייך השלישי ושל הצורר אדולף היטלר.

הסרט הוקרן בגרמניה וזכה להצלחה חסרת תקדים, ובימים אלה יוצא לאקרנים במדינות נוספות באירופה, וברחבי העולם. מפאת הנושא הרגיש, מבקשים בעלי הזכויות להפצת הסרט בארץ לתת לקהל הצופים את זכות הבחירה. בתחילת אפריל ייערכו שתי הקרנות - בקולנוע לב תל-אביב ובקולנוע לב סמדר בירושלים. בסוף ההקרנה יתבקש הקהל לבחור בעד או נגד המשך הקרנת הסרט.

הסרט, המבוסס על זכרונותיה של מזכירתו של היטלר, מתעד את ימי אפריל 1945. הצבא האדום מתקדם לברלין, ומתחת לפני האדמה, ב'בונקר' שלו, מסרב היטלר להכיר במציאות ולהודות שעולמו מתמוטט סביבו. ברונו גנץ ("מלאכים בשמי ברלין") מגלם את היטלר, והיה מועמד לפרס הקולנוע האירופאי על הופעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully