וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח E! ותהיה לי בריא

30.3.2005 / 9:52

גם רותם דנון אמר "היי גיא" לתוכנית ה-1,500 החגיגית, קיווה למצוא שם קצת יותר מחידון טריוויה מטופש, והתאכזב

בחירתו של גיא פינס לעשות גרסת כיסוי ל"שיר עבודה" של גזוז – אולי השיר הכי הסתדרותי ברפרטואר המקומי – מובנת. אחרי הכל, הוא אולי איש הטלוויזיה היחיד, מלבד חברי ועד הטכנאים של רוממה, שיכול להתייחס לעבודתו כאל משרה שגרתית, קבועה ויציבה. 1,500 תכניות ל"ערב טוב עם גיא פינס" הן הישג חסר-תקדים במציאות הטלוויזיונית המקומית. ואכן, פינס נראה זחוח כהרגלו, כמעט אדיש אל מול שורת הכוכבים המקומיים (וגם אשטון קוצ'ר אחד) שהצטלמו ל"היי גיא" קצרצר, המתובל בחנופה הולמת לתכנית החגיגית. הוא עצמו, לעומת זאת, קפץ אתמול להתארח בכל תכניות המקור של ערוץ 3 בהוט ("יצפאן", "טלנובלה בע"מ", "גיל חובב" ו"אקזיט"), מפגין את היותו הפנים המזוהות ביותר עם הערוץ הוותיק.

לרגל המאורע, החליט פינס לערוך את התכנית בפורמט של שעשועון טריוויה – "מבחן הגיא-Q". מספר מתמודדים, שעברו מספר שלבים בדרך לאולפן, התמודדו ביניהם בתחרות ידע בתחום הבידור המקומי/האנטרטיינמנט העולמי בכלל, וסיקורו ב"ערב טוב" בפרט. הפרס – מכונית חדשה, עליה התמרחה, כמובן, קרין מגריזו, שהפגיזה במרפסת פתוחה וחושפנית. עם שם שנשמע כתוסף דלק, אין פלא שמגריזו שואפת להיות רות גונזלס החדשה. האולפן עצמו עוצב ברוח לואו-טק מביכה-מעט, עם לחצני זמזם מסורתיים למתמודדים, פודיום סטנדרטי למנחה ובלונים כסופים וכעורים בצורת כוכבים כתפאורה. משהו כמו "מי רוצה להיות מיליונר", אבל בלירות טורקיות.

בין השאר נתבקשו המתמודדים לזהות את דמותה של אגם רודברג לפי רמזים. רודברג, שהגיעה לשם כך לאולפן, הייתה בת 11 כשהתחילה התכנית, להזכירכם. עוד היו צריכים הטוענים לכתר הפינס להתאים את האף הנכון למייקל ג'קסון - משימה המשקפת נכוחה את תמצית ההתעסקות של חובבי הבידור - וגם לזהות מבין שלושה פוחלצים את גלורי, גוויית הכלבה של אניטה פללי. מלבב. בקטעי המעבר נשאלו סלבס ישראליים, "היי-גיאיסטים" ממעמדות שונים, אם הם זוכרים את האייטם הראשון שנעשה עליהם בתכנית. רובם, כמובן, ניסו להפגין אמנזיה מדומה ("שיואו, האייטם הראשון? מי זוכר? אולי בחזרות לכפית הקסמים של טוב-טוב הגמד בתיאטרון חולון?"). כאילו לא ברור לכולנו שקלטת הווידאו המתעדת את הקטע ניצבת במקום של כבוד בוויטרינה שלהם, ליד פרס חביב הקהל בטקס פרסי ערוץ הילדים.

מאותגר מילונית

פספוס, רק כך אפשר להגדיר את הבחירה בפורמט השעשועון לתכנית ה-1500. גיא פינס הוא כיום מותג הבידור החזק ביותר בארץ, סלע איתן בקלחת צהובה המשנה את צורתה כל הזמן. "ערב טוב" בנתה את עצמה במקצוענות מרשימה, מסירות אין-קץ לתחום ואהבה אמיתית לבידור. כשעושים סטופ כדי להגיד "וואו, פאקינג 1,500 תכניות" (לפי מילון חיים אתגר לאירועים חגיגיים), זה לא הזמן לבדוק את הידע של ירון מאשקלון או גאולה מעפולה בנבכי הישבן של ג'יי לו, אלא הזדמנות מושלמת להפגין את ארכיון קלטות הבטא העצום, לעצור לרגע ולהראות לנו כיצד נולדים כוכבים, איך מחזור החדשות הוא מהיר ונשכח כאחד, ולמה הצריכה הגוברת של בידור ורכילות בארץ השפיעה באופן ישיר על התעצמותו של פינס, ולהיפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully