וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרים חדשים בהוצאת עברית

31.3.2005 / 11:53

הוצאת עברית הכריזה על כותריה החדשים לשנת 2005. בין המתאבנים: הספר השלישי בסדרת המותחנים של מק'קול סמית, ספר חדש של חוויאר מריאס והספר השערורייתי "ערבושית"

הוצאת "עברית", שהוקמה בשנת 2004 וכבר יכולה לזקוף לעצמה מספר הצלחות בתחום המו"לות כדוגמת "גולאג" מאת אן אפלבאום ו"סוכנות הבלשיות מספר 1" ו"דמעות של ג'ירפה" מאת אלכסנדר מק'קול סמית, פרסמה את רשימת הספרים העתידיים להתפרסם במהלך השנה הקרובה.

סיפורת

מוסר לנערות יפות - אלכסנדר מק'קול סמית. הספר השלישי בסדרת המותחנים רבי המכר בכיכובה של הבלשית האפריקאית מא ראמוצווה כבר נמצא בחנויות לכל דורש ודורשת. הספר הרביעי בסדרה "בית ספר לקלדנים" יתפרסם לקראת סוף השנה.

ערבושית - אליסיה אריאן. הספר, שנקרא במקור Towelhead (המקבילה האמריקאית לכינוי הגזעני), מתאר את התבגרותה של בת לאב לבנוני ואם אמריקאית בטקסס, על רקע מלחמת המפרץ שמסופר בגוף ראשון מפי הגיבורה בת ה-13. ערבושית ייצא לאור בחודש אפריל במקביל לפרסומו בארה"ב. עוד לפני יציאתו לאור, נרכשו זכויות ההסרטה של הספר בידי תסריטאי "אמריקן ביוטי" ויוצר "עמוק באדמה", אלן בול.

מחר בקרב תחשוב עלי - חוויאר מריאס. ספר חדש של הסופר הספרדי ששניים מספריו ("לב לבן כל כך" ו"גבר סנטימנטלי") תורגמו לעברית. הרומן הכמו בלשי מספר על גבר הנכנס למיטה עם אישה נשואה ומוצא עצמו, עוד לפני ההגעה לסיפוקו, עם גווייה חסרת חיים.

כלה אוקראינית (שם זמני) - מרינה לוויצ'קה. ספרה של לוויצ'קה פורש את סיפורן של
שתי אחיות במשפחה אנגלית ממוצא אוקראיני המתאחדות נגד נשואי אביהם בן ה-80 ליפהפייה אוקראינית צעירה וחמדנית.

ללא שם - אביגדור פלדמן. פרויקט משותף של ההוצאה העברית עם הוצאת כתר. פלדמן, הפרקליט הפלילי הבכיר שולח ידו בעט ומוציא מותחן משפטי.

שפיות זמנית (שם זמני) - רודריק אנסקומב. מותחן פסיכולוגי על פסיכיאטר של שירות בתי הסוהר מתבקש לתת חוות דעת על נער ונסחף למערבולת שמאיימת על חיי הנישואין שלו – ולבסוף על חייו.

עיון/היסטוריה

נירנברג, הראיונות - לאון גולדנסון. גולדנסון, פסיכיאטר צבאי סופח בסוף מלחמת העולם השנייה לכלא של בעלות הברית בנירנברג ושם ראיין פושעים נאציים בכירים ביותר ביניהם גרינג, רודולף הס, אלפרד יודל, יוליוס שטרייכר ויואכים פון ריבנטרופ.

102 דקות - ג'ים דווייר וקווין פלין. כתבי ה"ניו יורק טיימס", ג'ים דווייר וקווין פלין, משחזרים את המתרחש במגדלי התאומים בבוקר ה-11 בספטמבר 2001 דרך עיניהם של הניצולים והנספים תוך כדי התבססות על מאות ראיונות, מסמכים, אימיילים ותמלילי שיחות טלפון ורשתות קשר.

ולתפארת מדינת ישראל - ד"ר הלל כהן. ספר ההמשך ל"צבא הצללים – משת"פים פלסטינים בשירות הציונות" יוצא לאור בשיתוף עם הוצאת כתר. כהן עוקב אחרי הערבים בישראל מהנכבה ב-48' ועד 67' בראי המידע המודיעיני הישראלי.

נגד כיוון ההיסטוריה - אהרון לנסקי. ספר המתאר את מסעו של לנסקי להצלת ספרות היידיש מאיסוף ספרים בגשם סוחף מתוך מכולות אשפה בניו יורק ועד מפגשים עם ניצולים מאירופה של היטלר וסטלין.

עיון/ תודעה

בלינק (כהרף עין) - מלקולם גלדוול. רב מכר אמריקאי שבוחן את עוצמתה של ה"חשיבה ללא חשיבה" – כיצד אנו שופטים סיטואציות ואנשים כהרף עין, בשתי השניות הראשונות להיתקלותנו בהם. בשיתוף הוצאת כתר

קץ האמונה - סאם האריס. ספרו של העיתונאי האריס מנסח כתב האשמה כנגד הדת על אחריותה לטרור, בערות וחוסר רציונליות.

האבולוציה של החירות - פרופ' דניאל דנט. ניתוח פילוסופי של דילמת הדטרמיניזם מול חופש הבחירה מנקודת מבט ביולוגית-גנטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully