וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גבסו מכחיש שיופיע בגוש קטיף

4.4.2005 / 8:49

למרות הפרסומים בתקשורת, שהזמר מרחיק לנווה דקלים למופע הצדעה לנוער הגר בהתנחלות, בהפקה טוענים כי לא נקבעה עוד שום הופעה. המתנ"ס אובד עצות

חברת טדי הפקות, המנהלת את שי גבסו, טוענת כי הפרסומים בדבר הופעתו של הזמר בגוש קטיף אינם נכונים. הבוקר פורסם במעריב כי גבסו יופיע בשבוע הבא בנווה דקלים, ב"מופע הצדעה לנוער" המתגורר בהתנחלות. מארגני המופע אף הוציאו כרזות לקידומו. לנוכח העובדה שאמנים כמעט ואינם מופיעים מעבר לקו הירוק, ובעזה בפרט, פורסם וקודם דבר המופע באופן מסיבי. אך מ"טדי הפקות" נמסר היום לוואלה! כי "דבר אינו סגור. נעשתה פנייה בנוגע להופעה בגוש-קטיף. אנו בודקים את הפנייה, כמו כל פנייה אחרת - את המקום, תאריך ההופעה ואילוצים שונים".

אם אכן גבסו, מין שלמה ארצי עם כיפה בגיל ההתבגרות, ירחיק עד הגוש, הדבר יסמן זליגה של האייקון התורני לכיוון אקטיביזם אידיאולוגי רך. עוד פורסם בכתבה, שעד כה נמכרו 150 כרטיסים למופע שייערך במתנ"ס, אך המארגנים צופים שבנות חדורות משיחיות אידיאולוגית ימלאו את האולם. גבסו אמור למכור עצמו בזול לתושבי ההתנחלויות: מחיר הכרטיס עולה 10 שקלים בלבד (לא כולל תוספת סיכון). המופע, כך דווח, נערך בשיתוף הארגון "לב לנוער" של לב לבייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully