וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת כרזות הקולנוע הישראלי בתל אביב

4.4.2005 / 10:30

500 פוסטרים של סרטים, החל מ-1913 עד היום, יוצגו במתחם רדינג של חברת החשמל. יתקיימו גם ערבי מחווה ליוצרים מיתולוגיים. בחול המועד יתקיים במקום פסטיבל סרטים

תערוכת כרזות הקולנוע הישראלי, "סרטים מכאן", תפתח ב-18 באפריל במתחם רדינג של חברת החשמל בתל אביב ותמשך עד יום העצמאות. התערוכה, ביוזמת סרטי יונייטד קינג ובתי הקולנוע "סינמה סיטי" וגלרית פרקש, סוקרת את ההיסטוריה של הקולנוע הישראלי ומציגה אוסף היסטורי מרשים, של קרוב ל- 500 כרזות שליוו את הסרטים הישראלים החל מ-1913 ועד עצם היום הזה. העשור האחרון יוקדש לפרויקט המוערך "סרטים מכאן", המופק מאז תחילת העשור הנוכחי ע"י HOT. עוד, יוצגו בתערוכה אביזרים, פריטים ותמונות בעלי משמעות נוסטלגית והיסטורית.

במשך הצגת התערוכה, תקיימו גם ערבי מחווה ליוצרים הגדולים של הקולנוע הישראלי בשיתוף קרן הקולנוע הישראלית: אפרים קישון ז"ל, אורי זוהר, מנחם גולן ואסי דיין.

בחול המועד פסח, ב- 28 - 26 באפריל, יערך במקום פסטיבל בחסות "HOT", בו יכללו פעילויות ערב מגוונות ויפתחו מתחמים לקהל הרחב: מתחם קולנוע פתוח, בו יוקרנו סרטים אהובים מכל הזמנים; מתחם קולנוע סגור בו יוצגו סרטים מבית "HOT" , מופעים של אמנים עם שירים מהסרטים ודוכני אוכל. הכניסה לתערוכה ולפסטיבל - בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully