וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח, זה מה שב-טוח

5.4.2005 / 9:38

עפר שלח היה קורא לזה מיס-מץ', אבל הושבנו את רביב גולן לצפות בכוכב נולד אמש, וזה מה שיצא

כוכב נולד לא באמת מחפשת את הכוכב הבא. היא מחפשת כשרון ווקאלי עם טעם מוזיקלי נורא. כל המתח, הבכי, הזיופים, התופעות הפרמקולוגיות מאחורי הקלעים, אלפי המועמדים, חמישים אלף הסיבובים והמאמץ של פיק להוכיח שהוא לא באמת זומבי, מסתכם במה? בזמר קריוקי שייבחר על ידי מדינה שלמה ויוציא מאוחר יותר אלבום שכל בר דעת ירוץ לקנות לאמא שלו. אם היא התעללה בו בילדות. כוכב נולד הופכת אנשים לכוכבים, אבל היא לא מוצאת אנשים עם איכויות של כוכבים.

הצפייה בכוכב נולד של אמש חשפה את חילוקי הדיעות של השופטים נוכח ההגדרה המדויקת של תפקידם. פיק רצה לבחור כוכבים, ולכן פסל אוטומטית כל בחורה שגזרתה הבעייתית לא תאפשר לה להיכנס לביתה דרך חור המנעול, ואילו צדי צרפתי וריקי גל דיברו על צבעים וגוונים קוליים וניסו להסתיר את העובדה שהם עובדים על כולם ואין להם למעשה מושג קלוש מה הם עושים כאן. כלומר, בעולם. אם כוכב נולד אכן הייתה מחפשת כוכבים, היו צריכים להקשיב לפיק ולהתחשב הרבה יותר במראה החיצוני. אם כוכב נולד הייתה מחפשת כישרונות, היא הייתה נותנת משקל גדול יותר לביצועים המקוריים של המתמודדים.

הטרגדיה של בוגרי כוכב נולד מתחילה כשהם מפנימים את מה שהיחצ"ניות של קשת כותבות בקומוניקטים ואז אנו מגלים ששירי מיימון, למשל, היא בעצם אוסטרלית ששיחקה פעם באופרת סבון ועובדת על אלבום בכורה עם ניק קייב. אז מה בכל זאת מלמדת הצפייה בכוכב נולד על התרבות הישראלית? אתמול היא לימדה שאחת הלהקות החשובות והמשפיעות על מתמודדי הריאליטי בישראל היא לא אחרת מאשר, ובכן, היי פייב (!). האין זה אירוני שהבוי-בנד היחידה שהצליחה להפוך את חבריה לכוכבים לפני שנעלמו לתוך החור השחור שהוא תעשיית זבנות הבגדים הישראלית, היא הלהקה האהובה ביותר על מתמודדים שסופם יהיה במקרה הטוב לשיר בלדות עבור בורגר ראנץ'? ואם כבר שרים רק שירים ישראליים וגורמים לשיר של בועז שרעבי להשמע כמו משהו שעלול להוביל לדימום חמור בעור התוף, מדוע לא מכבדים לפחות את היוצרים המקוריים ומציינים את השמות שלהם על המסך?

מי שמסתכל על כוכב נולד כעל תופעה מעניינת שהפריכה את התזה לפיה המוזיקה היא האויב הגדול ביותר של הרייטינג בישראל, מפספס בגדול. כוכב נולד לא באמת מצליחה בגלל המוזיקה, אלא מפני שאין דבר שמחמם את ליבם של בני האנוש יותר מאשר לראות אנשים אחרים עם בטחון עצמי מופרז מתבזים בפומבי. זה העיקרון שעומד מאחורי כל תכנית ריאליטי, וזו גם הטרגדיה הגדולה של ריקי גל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully