וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה במכרז: רביעי הבא, שמונה בערב

יונתן שגיב

5.4.2005 / 13:16

הרשות השנייה הכריזה על לוח הזמנים שיקבע את גורל זכייניות ערוץ 2. בתכנון: שלושה ימי דיונים סוערים והכרזה על הזוכות ביום רביעי הבא

בישיבה של מועצת הרשות השנייה שהתקיימה הבוקר הכריזו מנשה סמירה, יו"ר המועצה, ומנכ"ל המועצה, מוטי שקלאר, על סדר היום של דיוני המכרז באווירת בחירת ראש הממשלה הבא.

ביום שני הבא (11.4) יתכנסו חברי המועצה לשלושה ימי התלבטויות במיקום שעדיין אינו ידוע. יום שני יעמוד בסימן ההיבטים המשפטיים ושיקולי התוכן, ביום שלישי ידונו באספקטים הכלכליים וההנדסיים כדוגמת שידור דיגיטלי ושירותים לבעלי מוגבלויות ויעלו נציגי הזכייניות המתמודדות לתשאול נוקב. ביום רביעי יפצחו אנשי המועצה בסבב הדיונים שבסופו ינהלו הצבעה גלויה. במהלך הימים יעלו ויבואו בפני המועצה יועצי התוכן שבחנו את לוחות השידורים של המתמודדים ויועצים כלכליים שבחנו את הישימות הכלכלית של ההצעות. תוצאות המכרז, שיקבע מי ישלוט בערוץ 2 בעשור הקרוב, יתגלו במסיבת עיתונאים שתתקיים ביום רביעי בשמונה בערב. בדיוק בזמן למהדורות החדשות המרכזיות.

לדברי סמירה, ללא קשר לתוצאות המכרז, יש לברך על ההישגים שנעשו עד כה בגלל התחרות למכרז. סמירה הוסיף כי לדעתו רוב הדגשים שניתנו במכרז כבר יושמו בהצלחה לאורך השנה וניתן היה לראות "טלוויזיה מסחרית שפונה לנושאים ראויים ואיכותיים" וכי "המסך השתנה, אבל הרייטינג אפילו התחזק". עוד התגאה סמירה בעלייה בשיקוף הרב תרבותיות ובפנייה המתעצמת לפריפריה מצד זכייניות ערוץ 2 בשנה שחלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully