וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלדס תשלם לראפרים שיאזכרו את הקציצה שלה

6.4.2005 / 14:47

רשת ההמבורגרים רוצה לשווק את המוצר מלא השומן שלה לצעירים, והחליטה שהדרך הטובה ביותר היא לגרום למוזיקאים להתפייט על הביג-מק

מוזיקאי ההיפ הופ ידועים בחיבתם למותגי יוקרה ומרבים לשבץ את שמותיהם בשירים שלהם. כך נהנות היצרניות של גוצ'י ופורשה מאזכורים תכופים בשירים פופולריים, עכשיו גם מקדונלדס רוצה להשתתף בחגיגה. הרשת, המחפשת דרכים חדשות כדי לשווק את אחד ממוצרי הדגל שלה, הביג מק, בקרב צעירים, החליטה שאחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לגרום למוזיקאי ראפ לאזכר את הקציצה בשיריהם.

החברה אמנם עדיין לא חתמה על חוזה עם שום מוזיקאי, אולם דובריה אישרו כי היא שוקלת את הרעיון. ואילו מגזין הפרסום האמריקאי "Advertising Age" הוסיף כי היא מוכנה לשלם על כל פעם שבו יושמע שיר הכולל את שם הקציצה המועדפת. לאמן תהיה החירות לכתוב את המלים אולם לחברה תהיה זכות האישור הסופי של השיר.

פרטי ההסכם משכו מיד ביקורת מצד אגודות צרכנים. אולם יש גם מי שמרוצים מהיוזמה של מקדונלדס, בעיקר משום שהיא מצביעה על כוחה הרב של מוזיקת ההיפ הופ. ראסל סימונס, שניהל את "ראן די.אם.סי" בתקופה שבה הוציאו את השיר "My Adidas", אמר לעיתון בשיקגו, כי מעולם לא הפיק מוסיקה למטרות שיווק, אולם הוסיף כי ההיפ הופ נהפך לדרך הטובה ביותר לבנות מותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully