וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון מפסיק להופיע

10.4.2005 / 16:51

הזמר יצא בהודעה למעריציו שעולם המוזיקה הוא "קשה ומזוייף" וכי השמועות על חייו הזיקו לבריאותו ולמצבו הנפשי

עמיר בניון, הזמיר האתנו-ישראלי, הודיע היום כי הוא מפסיק להופיע ולהתראיין – וחותך כל קשר עם התקשורת. בהודעה שפרסם בפורום באתר האינטרנט "תפוז" אמר כי "הלחץ, השקרים, הזיוף" והשמועות שנפוצו על אורח חייו, גרמו לו להידרדרות בבריאותו ובמצבו הנפשי, ולכן הוא בוחר להתנתק מעולם המוזיקה לזמן הקרוב.

בראיון שנתן היום בניון ל"רדיו דרום" אמר: "העולם של המוזיקה קשה, מזוייף ושקרן, ואי אפשר להיות שם מאושר". בניון, שהתמוטט במהלך הופעה במועדון ה"פורום" בבאר-שבע, סיפר כי אירוע זה היה ה"קש ששבר את גב הגמל". לאחרונה הוא נאלץ להתמודד עם חרושת שמועות על כך שמצבו הבריאותי מידרדר מכיוון שהוא משתמש סמים, ולחישות אלו פגעו בו ובמשפחתו. לדבריו, עניינים אלו מקשים עליו להמשיך ליצור ולהיחשף. הוא סיפר שמדובר בהחלטה שטרם סיפר למקורביו, וכי הדבר החשוב לו יותר מכל זה לצאת בקריאת תודה לכל מעריציו שתמכו בו לאורך כל הדרך.

ההופעות להן התחייב בניון יתקיימו כסדרן, אך מעבר לכך הוא סוגר את חייו בפני התקשורת. הופעתו הטלוויזיונית האחרונה תהייה בתכניתה של שלי יחימוביץ בערוץ 2. למרות שבניון ייעלם ממסכי הטלוויזיה, הוא הבטיח כי ימשיך ליצור את המוזיקה שהוא אוהב ולא יתן לה להיות "תחת ידיים שתלטניות רעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully