וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדוזר

נעם פלג

13.4.2005 / 9:52

קשת היא זו שהכתיבה את סדר היום של ערוץ 2, וזו סיבה מספיק טובה, לדעת נעם פלג, לא לחדש את רשיונה

כשישבו להם הערב 14 חברי מועצת הרשות השניה במסיבת העיתונאים מול עתיקות קיסריה, נוחתים על כיסאותיהם הישר מהאולימפוס הכלכלי והתרבותי ששיגרו את עצמם אליו לפני כשנה עם תחילת ההכנות למכרז, אסור שיצאו מפיהם המילים "קשת זכתה".

קשת, שלקחה את המושג ערוץ 2 והפכה אותו למה שהוא, לא יכולה להמשיך. אחרי שהמציאה, הגדירה וניסחה את הסליז, הנמוך, הרדוד, המטופש והקל ביותר לעיכול, ויחד איתה גררה עוד שתי מזדנבות חסרות אישיות, יכולת או כריזמה בדמות רשת וטלעד, הגיע הזמן לשים לזה סוף. לא אכפת לי מה יבוא במקומה, אבל את ראש הנחש צריך לערוף.

אין לי עניין לפתוח מחדש את הדיונים "התרבות הישראלית לאן, מסעודה משדרות – מטפורה או מתמודדת כושלת בריאליטי, המכנה המשותף הנמוך ביותר מאין ולאן והטוק שואו כמייצג מציאות או מכוננה". אלה נטחנו עד דק והתשובות ברורות: א. עברי פי פחת. ב. למסעודה אין כסף להחזיק טלוויזיה בבית ג. הפטריוטיות ד. מכונן. שכחתי משהו?

את כל אלה ועוד עשה ערוץ 2 כקולקטיב, אבל המנהיגה הבלתי מעורערת היא קשת. מובילה בחדשנות, בטבלאות הרייטינג ובשורה התחתונה מבחינת הרווח, החבר'ה המגניבים והמתוחכמים מרמת החייל אחראים לכל מה שקרה כאן מאז נובמבר 1993. העובדה שהטמבלים מטלעד וחסרי הכשרון מרשת הצטרפו גם הם לחגיגה, למרות שהיום הם טוענים בלהט שלא, בעודם מנסים למצב עצמם כאלטרנטיבה איכותית, לא מורידה מאשמתה. ממסוכנותה.

כי קשת היא כמו ביבי. הוא נראה מצוין, הוא רהוט, הוא משכנע והוא עושה את זה הכי טוב שיש. אבל בשם האלוהים, זה ביבי! השקרן, המניפולטור, התחמן, חסר הלב, הנהנתן והבלתי נסבל. גם לביבי יש מבט ייחודי משלו על המציאות, בשחור ולבן. גם הוא דורס את מתחריו בלי רחמים, גם הוא דרדר את החברה לאשפתות, מצטלם מחלק ביסקוויטים לילדים רעבים, דואג שייקחו את הצד הטוב שלו, במקום שלילד יהיו גם ביסקוויטים למחר.

אין הבדל בין הפוליטיקה לבין הטלוויזיה. הקשר בין הון ושלטון מעולם לא היה חזק יותר והדוק יותר, מחוברים זה לעטיניו של זה. כיום כבר לא ברור מי שולט במי, בעל המסך או בעל זכות ההצבעה במליאת הכנסת. אמנם חברי המועצה שיושבים כעת על המדוכה לקחו קצת קשה מדי את תפקידם כרגולטורים, משל היו קומיסרים לחינוך מחדש באיזה גולאג שכוח אל בערבות סיביר, אבל רוב השנה ידו של זה שלוחץ פליי היא על העליונה. לא זה שלוחץ בעד או נגד.

אתם הרי לא רוצים את ביבי שוב כראש ממשלה, העפתם אותו בטיל ב-99' ויצאתם לכיכר לרקוד. כל פעם שאתם רואים אותו אתם מתכסים זיעה קרה. תחשבו מה יקרה אם הוא ימשיך לקבוע לכם את לוח המשדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully