וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי: גרסת היוצר החושש

תכלת סמל

13.4.2005 / 17:53

מגוון תכניות בפיתוח נמצאות בארסנל הזכייניות המתמודדות במכרז, איך נערכו יוצריהן למצב שהזכיינית לא זוכה?

הדקות מתקצרות והולכות עד להכרעה הגורלית הערב בשמונה, עת תודיע מועצת הרשות השנייה במסיבת עיתונאים מיהן שתי הזכייניות שזכו במכרז להפעלת ערוץ 2 בעשור הקרוב ומיהן השתיים שיחזירו את התיק וילכו הביתה. כידוע, ארבע הקבוצות המתמודדות שוקדות על שורת תכניות עתידיות, בשלבי פיתוח כאלה ואחרים, וישודרו במידה ויזכו במכרז. מה יעלה בגורלם של הפרויקטים הרבים הללו במידה והזכיינית לה הם מחויבים לא תזכה? כזכור, המתכונת החדשה של הערוץ תופעל החל מנובמבר.

האם המשאית תמשיך לנסוע?

בטלעד הבטיחו בין השאר לייט נייט עם אביעד קיסוס. אך הזכיינית הירושלמית שיבצה בכל מקרה את התכנית לקיץ הקרוב, ולכן היא תזכה בוודאות לזמן מסך (אך לא בטוח שלעונה שניה). כך גם לגבי העונה השנייה של הסדרה "מעורב ירושלמי". מ'סינמה פוסט פרודקשן', המפיקה את הסדרה, נמסר לוואלה! כי "מעורב ירושלמי מצולמת בימים אלה ומתוכננת לשידור בספטמבר, כך שהיא תשודר בטלעד בכל מקרה". רשף לוי, שסדרת התעודה שלו על הפשע המאורגן אמורה אף היא לעלות בטלעד, מסר לנו כי "לעשות סדרה על הנושא הוא חלום נושן. אני מאמין שהסדרה תקרה, ומאוד מקווה שהיא תקרה בטלעד. אם לא, אפנה בשנה הבאה לזכיינית אחרת. לא התקיימו בינתיים שום מגעים עם זכיין פוטנציאלי אחר – אני מאמין בטלעד ומקווה לטוב".

גם עונה שלישית לסדרת הדרמה הפריפריאלית "המשאית" היא אחת מההבטחות של הזכיינית הירושלמית. ערן ריקליס, יוצר הסדרה, אמר היום: "המשאית היא פרויקט של טלעד מאז ומתמיד. אם בסופו של דבר הם לא יזכו, אפנה לזכיינים החדשים. לזכות טלעד ייאמר כי הלכה לפרויקט לפני שכל עניין הפריפריה נכנס לאופנה. אני מאחל להם הצלחה". ריקליס, אגב, מעורב בפרויקטים נוספים של זכייניות אחרות הנמצאים בשלבי פיתוח שונים.

רם אורן משוכנע

הזכיינית 'קשת' מבטיחה, בנוסף לארסנל הטאלנטים המכובד שלה, תכנית שתפגיש בין דנה ספקטור לאיש התקשורת החרדי ידידיה מאיר. ספקטור אמרה היום כי "הפרויקט ממש בחיתולים. לא נקבעו בכלל תאריכי יעד ולכן גם לא נעשו פניות לאף זכיינית אחרת". בועז בן-ציון, המייצג את אסי כהן שאמור להוביל תכנית הומור בקשת, סירב לדבר על האפשרות שקשת לא תזכה.

בקבוצת 'כאן' נשמעו היום אופטימיים מתמיד. הסופר רם אורן, שמכהן כראש חטיבת התוכן בקבוצה ושסדרה היסטורית על פי ספרו "לטרון" אמורה להיות מופקת על ידה, אמר לוואלה! כי "אנו הולכים לזכות ונפיק את התכניות האלה. אף אחד לא חושב על אופציה אחרת". רונן ברגמן, ששימש יועץ תוכן ל"כאן" ומיועד להגיש תכנית תחקירים בנוסח '60 דקות' האמריקאית אמר: "התכנית בשלבי פיתוח ראשוניים. היה ונזכה, נבחן ונעסוק בפיתוח התכנית. היה ולא – נבחן אם זכיינית אחרת תהיה מעוניינת בשרותיי ואני בשרותיה".

כתב פלילים בפיתוח

'רשת-נוגה' לא פרסמה תכניות ספציפיות אותן היא מתכננת להפיק במידה ותזכה, אולם תכנית אחת כזו בכל זאת יצרה הד וזו תכניתו של בוקי נאה, כתב הפלילים הוותיק, שאמורה להילחם בנגע האלימות הפושה בארץ. תכנית זו כמעט נפלה כאשר ארנון (נוני) מוזס, בעלי השליטה בידיעות, הביע חשש שתכניה משיקים לתכניו של נאה בטוריו בעיתון. עדנה קוברסקי ל"עדן הפקות" המפיקה את התכנית אמרה היום כי "אנו שוקדים כעת על שינויים בפורמט ומקווים לשדר אותה כמתוכנן ברשת-נגה. הנושא הוא חשוב וראוי לטפל בו. במידה ורשת-נגה לא תזכה נפנה לזכיינים אחרים". קוברסקי עצמה, אגב, היא מפיקה נוספת שלה יש פרויקטים בתהליכים עם כל הקבוצות הרצות למכרז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully