וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז מת?

14.4.2005 / 12:16

דודו לא רוצה להשאר מאחור, ומנסה לרכב על גל האח"מים ההולכים לעולמם. את הצגת היחיד שלו הוא מקדם עם מודעת אבל המכריזה על מותו

דודו טופז, בדרן בלתי נלאה, לא מפסיק לעשות שיגועים. בפרץ חיות שכזה, הבריקה נורה בראשו השזוף, והוא החליט לקדם את הצגת היחיד החדשה שלו באמצעות מודעת אבל. ככה הוא דודו, חי על הקצה, משתעשע על חשבון אלוהים ולא מפחד לפתוח פה לשטן. בתקופה האחרונה הופיעה מודעת האבל בעיתונים, במדור ההופעות אמנם, אבל לטענת המת-החי, היו כאלו שלקחו אותה ברצינות.

"המומים וכואבים את הסתלקותו הפתאומית" נשמע לטופז כמו בדיחה חדשנית מעולה. דודו, שהתחנך על ברכי הניב העתיק 'פיך יהללך ולא זר', טורח גם לכנות עצמו, ברוח המחמאות שאחרי, "האמן והאדם הנפלא". ומזמין את המתאבלים ל"הצגת הבידור השמיימית של המנוח". לשאלת המגזין "פנאי פלוס" מתוודה טופז, בחיוך ענו, שהגימיק אכן היה שלו. "והוא עבד" אומר טופז, "ביום שישי הייתה הופעה ראשונה והיה מפוצץ לגמרי. המודעה קשורה לנושא של מופע. שם אני מת... אני צריך לשכנע את הקהל שמגיע לי להכנס לגן עדן".

קהל יקר, האם מגיע לדודו להכנס לגן עדן? אנא, עיזרו לדודו הקטן למצוא את דרכו למקומו הנכון, אי שם בתהומות הנשייה, בואכה מרתפי הערוץ הראשון. בין הזוכים יוגרל תשחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully