וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט התחת

הילה פלג

14.4.2005 / 17:10

הילה פלג בוחנת שלוש סדרות שעולות ביס וויקנד ומעלות עוד קצת את סף הגירוי. רק בקירסטי אלי שווה לנעוץ שיניים

שלוש תשורות חדשות מעניקה חברת יס לקהל לקוחותיה בערוץ סוף השבוע, הכאילו מושקע שלה: "מלכות הניקיון", "פגישת מחזור 3" ו"שחקנית גדולה". וקצת בדומה ללוח השידורים הכולל של יס וויקאנד, רק שליש מחבילת ההפתעות שווה משהו, אם בכלל.

ראשונה ברשימה היא "מלכות הניקיון", גרסה אמריקאית לעוד תוכנית בריטית מעדות שדרג את עצמך בטלוויזיה. קים ואגי, ליידי אקונומיקה ודיים אנטי בקטריאלי, הן שתי נשים מכובדות למראה שתפקידן לפשוט על מוקדי הטינופת הגדולים ביותר ברחבי ארה"ב ולהפוך אותם למשהו ששרה נתניהו היתה מוכנה להציב בו את כף רגלה הענוגה. מדובר בדוקו-ריאליטי שמתכתב באופן חמור עם "אפקט הפחד" ומספק מחזות מחרידי מעיים של תקריות היגייניות קשות. צפייה בתוכנית משולה לצפייה באדם מחרבן ולאור העובדה שככל הנראה זה יהיה השלב הבא של הריאליטי, הרי שמדובר בתוכנית שמקדימה את זמנה. קים ואגי מתעקשות לדחוף את כפות ידיהן המגובות בכפפות גומי שמחות ואת אפיהן האריסטוקרטים לכל נקודת ציון מסריחה ולתאר בפרוטרוט, ממה בדיוק נובעים הריח והמרקם. 25 דקות של בחילה ושעמום קל בצדה, שכן ראית תוכנית אחת, ראית את כולן. חובבי הז'אנר וודאי ימצאו בכך עניין, אנשים שביתם כורע תחת שכבות האבק המצטבר ועדיין לא מצאו עוזר, ירגישו עם עצמם טוב יותר, וזאת הבטחה.

תסמונת קדם וסתית

התוכנית השניה ברשימה היא חברה ותיקה, שחוזרת לביקור עם בטן מתוחה ובוטוקס במקומות הנכונים. "פגישת מחזור" חוזרת לעונה שלישית ושערוייתית במיוחד. נראה כי מפיקי התוכנית השכילו להבין כי בעידן הריאליטי הנוכחי לא ניתן להסתפק בסיפורי אהבה כבויי שלהבת מן העבר, אלא יש להידרש אל הארטילריה הכבדה. לפיכך, גייסו מחזור בעייתי במיוחד מתיכון פרטי בפורט לודרדייל. המדובר בבני עשירים, שחוץ מקוק גם ניהלו חיים די סוערים בתיכון. "פגישת מחזור" מיישרת קו עם הנושא הלוהט בהוליווד: נקמה. מפיקי התוכנית הצליחו לגייס את הבחורה השמנה שהורידה 50 קילו ורוצה להיכנס בכל מי שהציק לה ולעג לה, את האקסית הפסיכוטית שבאה למרר לאהוב נעוריה את החיים, את "הטורפת" שכל ייעודה בחיים הוא להפריד בין בני זוג בלונדינים וכיוצא באלו. מעבר ליצרים הסקסים בהרבה שמספקת העונה השלישית, הרי שהשורה התחתונה נותרת בעינה: מדובר באנשים בני 28 שעדיין חיים את תככי התיכון כאילו זה עתה אכל להם הכלב את השיעורים. הוכחה נוספת לאינפנטיליות האמריקאית אך באווירת ג'רי ספרינגר בבגד ים. פתטי, מבעית ואחרי 45 דקות, גם משעמם.

כל הוליווד בתחת

את החדשות הטובות שמרנו לסוף, כי ככה צריך. "שחקנית גדולה", הדוקו-סיטקום החדש בכיכובה של קירסטי אלי, כולה, היא טלוויזיה לא רעה בכלל. אלי מגלמת את עצמה, כוכבת טלוויזיה במיל' שמאז ימי תהילתה, הספיקה לשלש את מסת גופה ולגלות שלהתנהל בלוס אנג'לס בתצוגה של לווייתן זו משימה מכאיבה למדי. הרבה הומור עצמי, הרבה עקיצות פנים הוליוודיות, ניים דרופינג למביני דבר וקלוריות למכביר. אלי, נטולת כל שריד של בושה, דוחפת את התחת הענק שלה לתוך העדשה כאומרת לקברניטי עיר החלומות אתם יכולים לנשק לי ממש כאן. לפרקים, זה הופך לפריק שואו, מהסוג המציצני שקשה להסיר ממנו את העיניים אך ברובה, מדובר בקומדיה שנונה ושמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully