וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי גל תודח מ"כוכב נולד"?

27.4.2005 / 8:29

עו"ד שריפי תובע להדיח את הזמרת מהתוכנית אם היא משתמשת תדיר בקוקאין. גל בתגובה: זו הייתה מעידה

עו"ד ניסן שריפי, חבר מועצת הרשות השנייה, אמר היום כי הוא תובע להדיח את ריקי גל מהתוכנית "כוכב נולד". שריפי אמר את הדברים בראיון שנתן בקול ישראל, בהתייחסו לעסקת הטיעון שעליה חתמה הזמרת לגבי ההאשמות באחזקת ובשימוש בסם מסוג קוקאין. לדבריו, בכוונתו לחקור אם הזמרת השתמשה בסמים באופן תדיר. אם יתברר שכך היה, שרפי מתכוון לדרוש את הפסקת כהונתה של גל בתפקיד שופטת בתוכנית הכשרונות.

בראיונות שנתנה גל בסוף השבוע, לאחר הסרת צו איסור הפרסום מהפרשה, טענה היא כי הייתה זו מעידה חד-פעמית, והיא אינה משתמשת בסמים באופן תדיר. שריפי אינו מתכוון להסתפק בהצהרות התקשורתיות של גל, ולטענתו יבחן את המקרה על ידי חקירת "ממצאים של בתי המשפט, פרוטוקולים וחקירות המשטרה, ולא על פי ראיונות שהיא נותנת לכלי התקשורת".

"לצערי, אדם לא מתחיל להשתמש בסמים נרקוטיים כמו קוקאין, אלא אחרי שהוא משתמש תדיר בסמים "קלים", כמו מריחואנה ל.ס.ד ואסיד" אמר שריפי בראיון, "אם יתברר שהייתה זו מעידה חד פעמית, יהיה אפשר לסלוח לה, ולקוות שלא תמעד שוב". לדבריו, אם יסתבר כי גל משתמשת תדיר בסמים נרקוטיים, "היא לא ראויה להיות כוכבת נוער, לא ראויה לשדר על המרקע בערוצי ברודקאסט ולא ראויה לכהן כשופטת בכוכב נולד". "יש לה שיר יפה, לריקי, 'ילד אסור ילד מותר'. אני מאוד מקווה שהיא יודעת מה אסור ומה מותר", סיים שריפי את דבריו.

שריפי בטוח כי לחציה והשפעתה של הרשות השניה יספיקו כדי לבצע את המהלך להדחת גל. דוגמא לכוח הרשות הוא שואב מ"פרשת אקזיט". "אמרו את זה בעבר על תוכנית אקזיט, שאנחנו נאיבים ושלא נצליח להפסיק תוכנית שכזו. עובדה שלמעשה התוכנית ירדה, לא מעט מזה בגלל הלחץ שלנו... העיקר שהיא לא משודרת בערוצי ברודקאסט. אקזיט זו תוכנית המועדת לפורענות".

ריקי גל אמרה בתגובה: "אין לי מה להגיד. אין לי הרשעה, הוא לא מבין שאין אות קלון ואין תיק במשטרה. אם הוא לא מבין שאני דמות חזקה, שמסתכלת נוכחה ויודעת להגיד לאנשים שלה, 'הנה עבדתי קשה כל השנים האלו, עשיתי הכל בכוחות עצמי' ולא מפחדת להודות במעידה חסרת חשיבות בחיים שלי, כנראה שהתפקיד שלו זה להילחם, אין לי מה להגיד לו".

בפשיטה שערכה המשטרה לפני כשנה וחצי על ביתה של גל בתל אביב, בעקבות מידע מוקדם, נמצא הסם כשהוא חבוי בסלון. גל טענה בתחילה כי הסם לא שייך לה והושתל במקום על ידי אדם שהיא מכירה במטרה להפלילה, אולם בסופו של דבר שינתה את גרסתה, והודתה בשימוש עצמי. צו איסור הפרסום על הפרשה הוסר לפני כמה ימים, לבקשת הזמרת. בית משפט השלום בת"א גזר עליה 100 שעות עבודות לשירות הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully